Waarvan ken je de persoon voor je?

Waarvan ken je de persoon voor je?

Ik denk dat iedereen het principe 'ken je de persoon voor je' wel kent van een ander (vuurwerk)forum.
Nou vond ik dit voor vuurwerkcrew een beetje te gemakkelijk, maar ik had wel een ander idee.
Als ik nicknames voorbij zien komen denk ik bijvoorbeeld: Hee dat is die gozer van die vette demo-filmpjes of oja dat is die man die die grote collectiefoto erop had staan vorig jaar.
Nou was ik wel benieuwd waar jullie aan denken als jullie de nicknames van andere leden zien.

Het gaat als volgt:
Als je een persoon niet kent schrijf je geen bericht om het overzichtelijk te houden.
Als je een persoon wel kent schrijf je waar je deze persoon van kent (wat er het eerste bij je te binnen schiet), dit kan vanalles zijn. Denk bijvoorbeeld aan filmpjes, belangrijke informatie of misschien ken jij deze persoon inmiddels wel persoonlijk (vertel er dan bij waarvan).
Let wel op, misschien heb jij in het verleden of nog pas geleden een discussie gehad met een lid waar jij deze dus ook van kent, dit mag benoemd worden maar houd het vriendelijk en netjes!
Denk niet te lang na, maar schrijf meteen waar jij als eerste aan denkt bij de member voor je!

Ik ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Bram ken ik nog niet, het enige wat ik van hem weet is dat hij iets met de Rijswijkse Vuurwerkhal te maken heeft en dat hij in mijn vriendenlijstje staat :)

Back
Bovenaan