Waar zie jij het meeste tegen op?

Slecht weer, regen en mist de 31e... daar zie ik het meest tegenop.
Ook de day after is altijd een depressieve gebeurtenis voor me.

Ik denk wel het weer, het liefst gewoon een kraakheldere ijskoude dag dan is het perfect. Klinkt misschien een beetje raar, het vervoeren naar de stookplek is ook wel een kleine hindernis. Er zal een paar keer op en neer gereden moeten worden om alles op de plek van bestemming te krijgen, dat wordt weer zweten en buffelen. Aan de andere kant het dit ook wel weer wat.
En als laatste natuurlijk de dag erna, dit zal aankomend jaar wel helemaal erg zijn omdat ik weet dat ik dan het volgende jaar in het buitenland zit door de studie en dus weinig tot geen vuurwerk af zal steken.

Ik zie echt op tegen het ongeïnformeerd papegaaien van vreesopwekkende nieuwsitems, door de rest van mijn familie. De (lieve) schapen laten zich slaafs programmeren door de media. Vaak geprobeerd ze juist te informeren, maar de propaganda zit zo diep ingebakken en de keus voor de illusie van schijnbare veiligheid door middel van angst is zo aloverheersend, dat ik enkel nog probeer m'n mond te houden en meewarend te glimlachen, wetend dat ze om 00u net zo hard staan te genieten. Maar zelf hoef ik daar niet met illegaal spul aan te komen; heb geen zin in het plezierverminderende gemekker dat dan oprijst.

Bah, *****nmedia. Staatspropaganda. Wou dat men in het algemeen, en mijn familie in 't bijzonder, die hersenspoel/crowdcontrolmachine die men tv noemt eens vaker UIT had dan 'aan'...

Ik zie echt op tegen het ongeïnformeerd papegaaien van vreesopwekkende nieuwsitems, door de rest van mijn familie. De (lieve) schapen laten zich slaafs programmeren door de media. Vaak geprobeerd ze juist te informeren, maar de propaganda zit zo diep ingebakken en de keus voor de illusie van schijnbare veiligheid door middel van angst is zo aloverheersend, dat ik enkel nog probeer m'n mond te houden en meewarend te glimlachen, wetend dat ze om 00u net zo hard staan te genieten. Maar zelf hoef ik daar niet met illegaal spul aan te komen; heb geen zin in het plezierverminderende gemekker dat dan oprijst.

Bah, *****nmedia. Staatspropaganda. Wou dat men in het algemeen, en mijn familie in 't bijzonder, die hersenspoel/crowdcontrolmachine die men tv noemt eens vaker UIT had dan 'aan'...

Hoop de negatieve berichten hier lokaal een beetje tegen te gaan door een paar van deze posters op lantaarnpalen te hangen op de 28ste. Misschien helpt het, misschien ook niet. Het is in ieder geval het proberen waard.

Tegen het anti vuurwerk gevoel wat door groen slinks de wereld word ingestrooid vanuit de diaree kelen van die politieke veraders die van hun papie nooit geen vuurwerk mochten kopen

Tegen het anti vuurwerk gevoel wat door groen slinks de wereld word ingestrooid vanuit de diaree kelen van die politieke veraders die van hun papie nooit geen vuurwerk mochten kopen

Echt he. Als ik me ergens boos over kan maken is het dat wel. Het is maar 1x per jaar ong 2 weken en 1 nacht extreem veel. Daarna 11 maanden niets. Centrale vuurwerkshows kosten handen vol met geld... waarom zou je daar geld aan willen verspillen? en wie moet dat dan betalen?

Echt he. Als ik me ergens boos over kan maken is het dat wel. Het is maar 1x per jaar ong 2 weken en 1 nacht extreem veel. Daarna 11 maanden niets. Centrale vuurwerkshows kosten handen vol met geld... waarom zou je daar geld aan willen verspillen? en wie moet dat dan betalen?

Niet te vergeten dat centrale vuurwerkshows niet hetzelfde gevoel geven als zelf je show kunnen bepalen of gewoon zelf even een vuurtje bij het lontje kunnen houden.

Maar dat dat het nou net zo leuk maakt begrijpen ze daar blijkbaar niet.

Slopers kan ik ook niet tegen en 't is ook gevaarlijk om vuurwerk in objecten te doen. Ik laat m'n dag niet gauw verpesten:
- Lang tafelen vind ik dan minder.
- Politie agenten die je toevallig betrappen & meenemen voor te vroeg afsteken, legaal vuurwerk afpakken en later de bon veranderen in drugshandel :bonk: wel om gelachen :D

Laatst bewerkt:
Leef met de dag, het is nu lekker druk en gezellig op het forum geniet daarvan, de dag is voordat je het weet weer voorbij!

Heb niet alles in deze thread gelezen, maar ik kijk altijd vooral op tegen het niet weten waar ik kijken moet :bonk:. Aan de ene kant wil ik door de buurt lopen om zoveel mogelijk te zien, of ergens vanaf een mooi uitzichtpunt lekker genieten; aan de andere kant wil ik m'n eigen vuurwerk zo snel mogelijk de lucht in jagen - maar eigenlijk ook weer niet zo snel mogelijk, omdat ik liever langer bezig ben. Uiteindelijk kan ik me meestal toch niet bedwingen, schiet ik alles in recordtijd de lucht in en vergeet ik te kijken wat er in de rest van de buurt gebeurt.

Kijken of ik er dit jaar aan denk om het anders te doen :).

Dat als ineens voorbij is en dat je weer moet gaan werken....
daar wil nu nog niet aan denken eerst even lekker geniete van die mooie dagen die nog gaan komen

Er is altijd maar één ding waar ik tegenop zie en dat is het weer. want als dat tegenzit word de dag zo anders als je in je hoofd hebt zitten.

Er is altijd maar één ding waar ik tegenop zie en dat is het weer. want als dat tegenzit word de dag zo anders als je in je hoofd hebt zitten.

Ook het weer van de eerste week van Januari, als dat nou +-20 graden was had ik een stuk minder last vam die nieuwjaarsdip!

Heb niet alles in deze thread gelezen, maar ik kijk altijd vooral op tegen het niet weten waar ik kijken moet :bonk:. Aan de ene kant wil ik door de buurt lopen om zoveel mogelijk te zien, of ergens vanaf een mooi uitzichtpunt lekker genieten; aan de andere kant wil ik m'n eigen vuurwerk zo snel mogelijk de lucht in jagen - maar eigenlijk ook weer niet zo snel mogelijk, omdat ik liever langer bezig ben. Uiteindelijk kan ik me meestal toch niet bedwingen, schiet ik alles in recordtijd de lucht in en vergeet ik te kijken wat er in de rest van de buurt gebeurt.

Kijken of ik er dit jaar aan denk om het anders te doen :).

Dit heb ik ook altijd, ga ik ook eens doen. Eerst eens kijken wat de buren doen, beginnen met de kleine dingetjes en dan zelf alles de lucht in.

Back
Bovenaan