Waar zie jij het meeste tegen op?

Torrr

VWC lid
Ik vraag mij af of er nog leden zijn die ergens tegenop zien en dan bedoel ik dus op " de dag ".
Zoals bijvoorbeeld een hekel hebben aan de verplichtingen, het verplicht mee moeten op visite en het niet thuis vieren. Je storen aan het commentaar van familie /vrienden etc. wat betreft je uitgaven aan het vuurwerk.

Het gevoel er genoeg van te hebben en realiseren dat het er dan weer voor een jaar op zit. Het moment van rond 01:00 dat he weet dat iedereen aan nokken is. Dat het echte hoogtepunt er tijdelijk weer opzit. Het moment dat je weer gaat landen in het hier nu en dat die peridode katerige gevoelens op gaar leveeren.

Jup, wat danny zegt. Vooral dat momentje dat je je laatste stuk vuurwerk afsteekt en denkt; nou dit was het dan ,weer een jaar wachten...

Idd dat is een moment dat je beseft als het zo snel is gegaan. Dit gevoel komt bij mij ook meestal opzetten als ik aan het avondeten zit dat de middag al zo snel om is gegaan en dat het dan nog maar enkele uren duurt voordat alles achter de rug is.

Daarom vanaf nu genieten van de hele periode!

Waar ik tegenop zie is vast weer een ruzie met mijn moeder.

Vorig jaar had ik haar een paar weken van te voren verteld dat ik op het twaalf uur moment plus de uren daarvoor bij een vriend zou zitten. Ik wilde dus rond tien uur weg gaan, maar dat mocht niet van mijn moeder want er was visite en ze wilde zelf ook wat het vuurwerk zien. Na veel gepraat en gebel met mijn vriend hadden we een compromis gesloten. Ik was toen echt boos en ik vond dat het wel de sfeer van de avond verpestte, want ik wist gewoon dat ik dan ook niet laat kon thuiskomen, omdat mijn moeder nog kwader zou zijn.

Heb ik nog nooit gehad,dat ik dacht van veel geld.Als je geniet is me meer waard,dan die paar centen hoor.:D

Ik zie vooral op tegen mensen die zeggen: "wat een geldverspilling" op 31 december, onvoorziene omstandigheden waardoor de dag der dagen minder leuk wordt en de onafwentbare troonreden tegen vuurwerk van stichting "staakt het vuren" als er weer een rapport komt in februari/maart met het aantal gewonden op 31 december.

Het idee dat ik de hele dag sta te werken, en uiteindelijk na het stoken zo inslaap val van vermoeidheid

ik zie op tegen de rekening die ik gepresenteerd krijg als ik vuurwerk bestel :P
het is altijd meer als gepland :P

Zie eigenlijk helemaal nergens tegen op! Zie wel hoe het loopt, wel ontzettend jammer dat een van me maten waarmee ik altijd vuurwerk afstak paar maanden moet zitten en dus ook met oud en nieuwjaar..

Ik zie altijd het meeste op de paar uurtjes op oudjaars dag da ik werk die ik dan moet wachten tot ik vuurwerk af kan steken.

Werk namelijk tot twaalf uur dan mis ik maar twee uurtjes van de dag der dagen maar ja het is toch weer twee uur te wel haha.

Het day after gevoel.
Na een fantastische dag ga ik op 1 januari altijd even vroeg mijn bed uit om door de stad te wandelen.even de resterende kruitdampen opvangen,kijken wat de buurman nou voor pot afstak om 00.45.de gemeentewagentjes weer voorbij zien komen die mijn favoriete rommel opruimen. tis op de een of andere manier gewoon een goed flesje wijn drinken en toch met een kater wakker worden.
Na alle euforie komt er bij mij toch altijd weer het gevoel dat het normale leven weer begint.gewoon weer 60 uurtjes per week werken . met uitzicht op een vakantie,
Gewoon weer het standaard weekendje weg met de vrouw. of simpeler gezegd gewoon weer de daglijkse sleur een heel jaar lang doorstaan.
Oud en nieuw is een van mijn weinige dagen waarop ik compleet los ga.
En daarom ook zo jammer als je weer even terug moet naar de realiteit.

Elk jaar de grote discussie op welk maximum mij uitgaven gaan liggen. En dan toch stiekem ietsjes erbij kopen, maar god wat is dat soms irritant.

Dat ken ik ook maar ja dan bestel ik het in twee keer en ben ik vergeten wat ik de eerste keer uit gaf en heb ik toch meer uit gegeven dan dat ik wou.

De spanning, serieus. Slecht slapen dagen ervoor, fucking gestrest en bang dat ik iets vergeten ben, en dan dat moment als het voorbij is. Weer een jaar wachten... Was het maar iedere dag oud&nieuw.

Back
Bovenaan