Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie echt op tegen het ongeïnformeerd papegaaien van vreesopwekkende nieuwsitems, door de rest van mijn familie. De (lieve) schapen laten zich slaafs programmeren door de media. Vaak geprobeerd ze juist te informeren, maar de propaganda zit zo diep ingebakken en de keus voor de illusie van schijnbare veiligheid door middel van angst is zo aloverheersend, dat ik enkel nog probeer m'n mond te houden en meewarend te glimlachen, wetend dat ze om 00u net zo hard staan te genieten. Maar zelf hoef ik daar niet met illegaal spul aan te komen; heb geen zin in het plezierverminderende gemekker dat dan oprijst.
Bah, *****nmedia. Staatspropaganda. Wou dat men in het algemeen, en mijn familie in 't bijzonder, die hersenspoel/crowdcontrolmachine die men tv noemt eens vaker UIT had dan 'aan'...
Tegen het anti vuurwerk gevoel wat door groen slinks de wereld word ingestrooid vanuit de diaree kelen van die politieke veraders die van hun papie nooit geen vuurwerk mochten kopen
Echt he. Als ik me ergens boos over kan maken is het dat wel. Het is maar 1x per jaar ong 2 weken en 1 nacht extreem veel. Daarna 11 maanden niets. Centrale vuurwerkshows kosten handen vol met geld... waarom zou je daar geld aan willen verspillen? en wie moet dat dan betalen?
Er is altijd maar één ding waar ik tegenop zie en dat is het weer. want als dat tegenzit word de dag zo anders als je in je hoofd hebt zitten.
Heb niet alles in deze thread gelezen, maar ik kijk altijd vooral op tegen het niet weten waar ik kijken moet. Aan de ene kant wil ik door de buurt lopen om zoveel mogelijk te zien, of ergens vanaf een mooi uitzichtpunt lekker genieten; aan de andere kant wil ik m'n eigen vuurwerk zo snel mogelijk de lucht in jagen - maar eigenlijk ook weer niet zo snel mogelijk, omdat ik liever langer bezig ben. Uiteindelijk kan ik me meestal toch niet bedwingen, schiet ik alles in recordtijd de lucht in en vergeet ik te kijken wat er in de rest van de buurt gebeurt.
Kijken of ik er dit jaar aan denk om het anders te doen.
1 januari dan komt Arno weer met zijn cijfertjes aankakken![]()