Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben de topics al waar je mee begint om 18:00 en 00:00. Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00. Is dat een rustige box om nog even lekker van te genieten of ga je nog een keer flink los ?

Afgelopen jaar afgesloten met de Devils Dynamite van Vuurwerkmania. Wel mooi om even met een mooie box af te sluiten. Ga ik dit jaar weer doen denk ik.

Beetje afhankelijk wat we nog gaan bijbestellen maar sowieso een dikke 30mm compoud. Colorful City of Freestyle Madness van Magnum lijkt mij een prima afsluiter

Hoop nog een Chuckoo Chuckoo Fontäne van Funke te kunnen krijgen. Dan wordt dat de afsluiting. Afgelopen jaar ook gedaan, beviel prima. Later ging er toch nog een cake de lucht in, kon het niet laten. Maar eigenlijk was dat zonde, afsluiten met een fontein is een dikke prima.

Ik verwacht met een goeie tripel of quadruple :biertje:

Vuurwerk hou ik over het algemeen een showtje en daarna nog iets afsteken voelt een beetje alsof ze dr nog mee speelt terwijl je al klaar bent :D

Hheb je net een dikke finale gehad met een bonk geweld en dan ga je daarna in tempo enz terug. Ik kan dat niet zo goed, bewaar het dan liever een jaartje of druk het voor die tijd nog extra in de show als ik zie dat ik het anders over hou.

Planning voor einde van de show is 3 karton Caïro Crackling. Ben er nog niet over uit of ik er fluiters tussendoor wil gooien.

Rond 00:30 uur gaat mijn showtje van een minuut of 4 à 5 de lucht in. Hopelijk heb ik de rest al in de vooravond er doorheen gejaagd, maar misschien heb ik nog een paar dikke pijlen of fonteinen over. In dat geval worden dat de afsluiters, wel onder het genot van de nodige pintermannen.

Mijn favoriete afsluiter was de Spinnerz 2 Colorz maar nu deze er niet meer in lijkt te zitten zal het dit jaar een andere 30mm bak worden en waarschijnlijk dan de 1.2" Total Event

Met de sleutel van de deur. :p

Denk niet dat ik er over na zal denken. Met een kleine collectie zie ik vanzelf wel wat er als laatste over blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan