Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

Dit jaar heb ik tot nu toe de volgende winkels op de planning staan:
Bredavuurwerk en Vuurwerkbunker Breda (gezien het buren zijn doe ik die in één rit)
Haokan Vuurwerk Roosendaal en Ad van Overveld Vuurwerk (ook in één rit, bij laatstgenoemde een gewonnen box ophalen, dankzij GBV-Weco)
En op dag 2 nog langs Vuurwerkplein in Deventer.

Dit jaar ga ik voor het eerst naar De Driesprong. Althans, voor het eerst om een bestelling op te halen. Ik kom daar al vanaf kleins af aan om met mijn ouders de kerstshow te bezoeken. Ondanks dat ik die kerstshows altijd geweldig vind en enorm sfeer verhogend, keek ik nog het meest uit naar de vuurwerk showroom. Als die eenmaal in zicht was, dan was er geen houden meer aan en dan nam ik zowat een sprint richting het vuurwerk gedeelte. Wat heb ik daar een tijd doorgebracht om alle dummies in mij op te nemen en uiteraard ging er altijd een foldertje mee naar huis. In de auto op de terugweg naar huis kon ik mij daar dan vervolgens helemaal in verliezen. Nog steeds bezoek ik elk jaar de kerstshow, want dat is toch een soort van traditie geworden en die ziet er ook elk jaar weer top uit. Als dan de vuurwerk showroom eenmaal in beeld komt, voel ik mij toch weer even het kleine mannetje. Vorig jaar heb ik daar nog wel wat F1 gehaald, omdat daar toen nog de Funke Bengalfeuer Mix op voorraad was en vorig jaar heb ik daar ook voor het eerst besteld. Mijn bestelling netjes doorgeschoven en kan niet anders zeggen dan dat ik erg fijn contact heb. Ik heb al wat beelden gezien van de afhaalruimte, maar kijk er alvast enorm naar uit om eind december ook mijn bestelling daar op te halen.

Dit jaar gaan we naar 3 groote winkele,s toe dat zijn steenbergen Driesprong de knallende ketel en ga nog wat kliene spul halen bij winkele,s in de buurt

dit jaar ga ik naar vuurwerkplanet, ,1 funke cake ophalen en een bardabunga fontein. daarna direct door naar duitsland. Feuerwerkswelt om precies te zijn. en heb de 30e nog meerdere bestelling staan bij piroshop arentz. er komt vast nog wat meer bij maar dat zie ik nog wel.

Ik mag me de 29ste vanaf 07.00 melden bij Vathorst, dan door naar Intratuin Nijkerk voor de China Red bestelling. Deze afleveren waar we gaan vieren in Harderwijk, snel door naar Jecor in Putten voor de Magnum spulletjes. Vanaf daar op de terugweg misschien even langs Hamstra in Ermelo, die heeft nog wel eens iets aparts liggen.
Tegen 13.00 dat alles binnen is. Al maar aan de slag met doorknopen, uitpakken en uitstallen want om 20.00/20.30 moet ik in Zutphen bij de piroshop zijn voor de andere helft van de collectie. Uurtje terug naar Harderwijk, uitladen en dan op naar huis.

- Vuurwerkbunker Breda
- Breda Vuurwerk
- Vuurwerk Orthen
- Groenrijk Tilburg
- Vuurwerkbestel in Rijen zal er nog wel bij komen

Laatst bewerkt:
Postenhandel Nord/Feuerwerkswelt
Zimmermann Sonderposten
Posten Börse
Knalkeet
Centershop
SJ Fireworks
TP Vuurwerk
Pyro-Depot
Driesprong

In Duitsland zal ik ook nog wel een Aldi en Lidl binnenstappen en de 30e nog een beetje winkels in de buurt voor de sfeeâh.

Dat worden dit jaar de volgende winkels:
Haokan Roosendaal
Vuurwerk Breda
Vuurwerkland steenbergen
Driesprong
Intratuin Hendrik ido Ambacht

Laatst bewerkt:
Tot nu toe

Huismanvuurwerk
VuurwerkOutletGelderland
ProPyro(DE)
Eekhoffvuurwerk
Schildersbedrijf Pelgrim Westervoort B.V. Westervoort

Starttijd: 6:00 uur
Eindtijd als het meezit: 12:00 uur
Kilometers: 157
Aantal keer lossen: 2X als het lukt.

Verspreid over drie dagen doe ik de volgende verkooppunten aan:

Vuurwerk Huizen, Vuurwerk Almere Haven, GBV Almere, Vuurwerk Vathorst, Knalkeet, Postenhandel Nord en Vuurwerk Langenberg.

Alleen nog een extra rijder strikken (mn broertje) en dan gaat het vast van een leien dakje :wink:

Steenbergen
Driesprong
Pyrocrew enkhuizen
Intratuin hoorn
Timmerwinkel alkmaar
Pronk vuurwerk sint maarten

Tot nu toe 3 adressen
- Vuurwerk Outlet Haulerwijk
- Vuurwerk Vathorst
- Vuurwerkplein Deventer

Wellicht dat daar Vox vuurwerk nog bijkomt

Wel iets anders dan 2019/2020. Toen had ik 11 adressen

Vuurwerk Langeberg
Pyro Depot

Haokan Oisterwijk
Coppelmans
Orthen

Robin Hood
Vuurwerkplein
Vuurwerkperdoos
Holten
Piroshop Arentz

TP Vuurwerk
Ano Vuurwerk

Aantal km: ongeveer 1.200 :bonk:

Mede door een mix van bestellingen vorig jaar en dit jaar en te weinig zelfdiscipline qua aanbiedingen.

Omdat ik nog behoorlijk wat heb liggen hoef ik in principe maar twee winkels af; Vuurwerk Almere Haven en Vos in Huizen. Tot nu toe heb ik me kunnen inhouden om elders in te gaan op de spectaculaire aanbiedingen.

4 winkels dit jaar weer.
Word wel weer een puzzel aangezien valk is verplaatst haha.
- Valk
- Knalkeet
- Vuurwerkstore Holten
- Ed raket apeldoorn

Tot nu toe 5 winkels op de planning. Het is een beetje puzzelen qua tijd maar deze winkels worden het sowieso:
- Valk Vuurwerk
- Vuurwerkkanjer (kartonknaller)
- PyroDepot
- Vuurwerk Langenberg
- Feuerwerkswelt (Postenhandel Nord)

Vuurwerk Langeberg
Pyro Depot

Haokan Oisterwijk
Coppelmans
Orthen

Robin Hood
Vuurwerkplein
Vuurwerkperdoos
Holten
Piroshop Arentz

TP Vuurwerk
Ano Vuurwerk

Aantal km: ongeveer 1.200 :bonk:

Mede door een mix van bestellingen vorig jaar en dit jaar en te weinig zelfdiscipline qua aanbiedingen.

Wat dacht je? Pak even een paar zaken mee dit jaar :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan