Vuurwerkvisie Kartonvoordeel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zijn beste kortingen zeg, helaas zelf geen budget meer.
Voor mensen die nog wel budget hebben ,sla je slag zou ik zeggen.

Oew die Ancient Knowledge + Raw Whistler is erg interessant, 16€ per cake.

Deze combi was ook geschoten op de zena trophy toch?

Toch leuk dat ik mijn eigen filmpje zie staan op de Ancient knowledge pagina...
Mooie aanbieding!! Heb zelf al een aantal Ancient knowledge besteld die i.c.m. een paar andere fluitbakken de lucht in gaan.

Voor dit jaar is het budget op helaas.

Vind het wel jammer dat de Twelve o'clock en Turning tornado bij een winkel gewoon nog een stuk onder de landelijke karton prijzen zit :(

Wat bedoel je precies te zeggen?

Dat ik het jammer vind dat niet die prijzen van die winkel (op de twelve o'clock en turning tornado) de prijzen zijn van de karton actie :wink: Niet dat deze prijzen niet goed zijn hoor. maar blijkbaar kan het nog goedkoper. (bestaat natuurlijk ook een kans dat die winkelier het bijna tegen kostprijs verkoopt, dan is het niet te realiseren voor iedereen lijkt me)

Laatst bewerkt:
4 x twelve o clock voor 75 euro, dat is 18,75 per cake. geloof me dat je ze in geen een winkel goedkoper krijgt ( mits mijn berekening nu klopt en er daadwerkelijk 4 in een karton zitten )

Edit : het zijn er inderdaad 4, dus de berekening klopt als een bus :)

Hmmm ziet er toch wel uit dat ik me vriendin even lief moet aankijken en heel lief zeggen

Schat je krijgt dit jaar geen kerstcadeau hahaha

Iemand enig idee wat die extreme elements inhoudt??

4 x twelve o clock voor 75 euro, dat is 18,75 per cake. geloof me dat je ze in geen een winkel goedkoper krijgt ( mits mijn berekening nu klopt en er daadwerkelijk 4 in een karton zitten )

Edit : het zijn er inderdaad 4, dus de berekening klopt als een bus :)

Geloof mij dan maar dat ik niet zoiets op het forum zal plaatsen zonder dat ik het heb nagekeken :wink: Ik wilde het hier eerst niet neerzetten maar blijkbaar moet het toch om het te bewijzen :p

https://www.vuurwerkbestel.nl/outlet/twelve-o-clock.html

https://www.vuurwerkbestel.nl/outlet/turning-tornado.html

Op de karton prijs bespaar je bij de Twelve o clock dus €15,20
Op de karton prijs bespaar je bij de Turning tornado dus €24,25

@titanium | met de aantekening dat dit alleen voordeliger is als je in de regio woont, aangezien je 24,25 er vrij vlot doorheen jast als benzine kosten tegenwoordig ;-)

@titanium | met de aantekening dat dit alleen voordeliger is als je in de regio woont, aangezien je 24,25 er vrij vlot doorheen jast als benzine kosten tegenwoordig ;-)

Dat is juist wat ik jammer vind dat niet die prijzen landelijk zijn doorgetrokken ;)zodat iedereen ervan kan profiteren. en niet alleen die omgeving.

ik vraag me af wie bepaalt de prijzen en hoe gaat dat in ze werking?

1 de importeur bepaalt de adviesprijs? en de winkelier mag het verkopen voor wat hij wilt
of
2 de importeur geeft een min/max prijs aan en de winkelier is verplicht daar tussen te blijven?
en bepaalt zelf welke prijs die het geeft zolang de winkelier er maar tussen zit?

Bovenstaande karton-acties komen vanuit Vuurwerkvisie, zij zetten ze op de ZENA- en Vuurwerktotaal-sites. Als een winkelier een eigen actie wil doen, kan dat natuurlijk altijd in overleg met Vuurwerkvisie waarna zij deze op de site neer zetten.

Overigens bepaalt de importeur/leverancier altijd de adviesprijs, ongeacht of het nu om vuurwerk of een ander product gaat. Zij geven een richting aan van de prijs waarvan zij vinden dat deze marktconform is. Apple bepaalt ook de adviesprijzen voor haar winkeliers en dan is het aan Media Markt zelf om te bepalen wat ze voor de nieuwe iPhone gaan vragen. Zomaar een voorbeeld.

Dat laatste voorbeeld is niet waar...
Vandaar dat Apple en Bose bijvoorbeeld al meerdere malen zijn aangeklaagd vanwege prijsafspraken / kartelvorming. Maar dit hebben zij op een zeer slinkse wijze kunnen uitvoeren.

Bij een aantal producten wordt er tegenwoordig ook een minimumprijs gehanteerd. Terecht lijkt mij, maar soms is die minimumprijs wel erg hoog (zonder korting of in de voorverkoop bijvoorbeeld).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan