Vuurwerkteksten

In dit gedeelte kun je je foto's kwijt van vuurwerkteksten en er vragen over stellen.

Hieronder mijn Vuurwerktekst van de milliniumviering gemaakt van ijsfonteinen.

Leuk project, dat wil ik dit jaar ook doen, alleen dan met lansjes als ik die aan kan komen.
Wat kostte dit project als ik vragen mag? En hoeveel ijsfonteinen heb je gebruikt?

Volgens mij waren het +/- 70 fontijntje's

Kosten toen zal zo'n 25 gulden per cijfer zijn geweest.

Idd is het verstandigger om tekst lansje's te gebruiken aangezien het met ijsfontijntje's bijna windstil moet zijn.

grtz
Pyromaniac 1975

Zo,n vuurwerktekst lijkt me leuk om een keer te hebben.
Je kan ze ook kopen maar dan wordt het erg duur.

marryme.gif

Bij toeval gevonden.
Maar als je echt op zoek bent Joost vindt je genoeg voorbeelden op het Internet

zoiets heet een animatie :p is al vrij oud. gewoon een soort filmpje, bewerkt en opgeslagen als .GIF (dacht ik)...

ik heb ze vroeger zelf ook gemaakt xD

dit jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. en op het feest wil ik een bord maken met '25 jaar getrouwd'. nu is mijn vraag hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk maken en allemaal tegelijk of snel achter elkaar ontsteken?

ik heb alleen starkids fonteintjes tot mijn beschikking:)

greetz killerdome:bye:

dit jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. en op het feest wil ik een bord maken met '25 jaar getrouwd'. nu is mijn vraag hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk maken en allemaal tegelijk of snel achter elkaar ontsteken?

ik heb alleen starkids fonteintjes tot mijn beschikking:)

Misschien is dit een idee:
Koop bij Zena 3× Fuse 3M (9M totaal) maak dit met schilderstape vast aan de lontjes.
Koop bij Hornbach, Praxis etc (waar het goedkoopste is) een houte plaat van 90x90cm (?) Plak daar de fontijntjes op met ducktape, in een vorm van '25'
Misschien een idee? (ben niet zo handig met die dingen allemaal:p)

tjah zou kunnen dat idee had ik zelf ook al. maar ga voor die tijd niet naar belgië:p

heb trouwens al wat geregeld dus komt wel goed:D

iniedergeval bedankt,

Back
Bovenaan