Vuurwerkshow met Oud en Nieuw een groot succes, maar niet heus....

Savendro

VWC lid
Sfeervol vuurwerk bij Surfvijver

Veenendaal: Met een groot vuurwerk bij de surfvijver heette de gemeente veenendaal haar inwoners vannacht welkom in 2009. Het leverde, met dank aan koning winter, prachtige plaatjes op van weerspiegelend vuurwerk op de bevroren vijver. De aanwezigen genoten dan ook met volle teugen van het schouwspel. Alleen, het vuurwerk had meer aandacht verdiend. Zo'n 50 menen hadden hun warme huis verlaten om in de kou van het vuurwerk, oliebollen en glühwein te genieten en elkaar het beste voor 2009 te wensen.

Mijn conclusie:
Dus ondanks de tienduizenden petities voor een vuurwerkverbod blijken er op 60.000 of 70.000 inwoners van Veenendaalmaar liefst 50 bereid om naar een show te kijken ipv zelf vuurwerk af te steken. Dat lijkt me nu niet echt een meerderheid van de bevolking mensen.

Bron: De veenendaalse krant

Laser & Fireworks schoot dit showtje. ik hoorde van degene die dat schoot dat het inderdaad een trieste bedoeling was met maar eenb tien tal personen die er op afkwamen. Een leuke poging inderdaad. Maar niet bepeaald geslaagd dus.

Terwijl L&F de show afstak zag de schutter links en rechts 10x zo groot en spectaculair (illegaal :p ) vuurwerk de lucht in gaan. met 35 meter veriligheidsafstanden een consumentenshowtje schieten. Terwijl je lijdzaam moet toezien hoe de gemiddelde burger op een paar meterafstand zijn potjes staat af te steken. Hoe bizar ook eigenlijk

Oud en nieuw vier je met vrienden familie, moet je dan massaal de auto gaan pakken om 11 uur en met de hele familie naar de stookplek:s. Sorry wat voor chaos gaat zoiets veroorzaken. Een showtje in een grote stad kan ik begrijpen maar het past gewoon niet in het vertrouwde.

Ik had wat dat betreft nog meer toeschouwers dan voor die show kwamen haha mijn vuurwerk trok zeker de aandacht van 60 mensen:P.

Dacht dat het een verhaal was hoe het in de toekomst zou kunnen gaan.
Maar dit is nog echt gebeurt ook nog haha.

Oud en nieuw vier je met vrienden familie, moet je dan massaal de auto gaan pakken om 11 uur en met de hele familie naar de stookplek:s. Sorry wat voor chaos gaat zoiets veroorzaken. Een showtje in een grote stad kan ik begrijpen maar het past gewoon niet in het vertrouwde.

precies! chaos en milieuvervuiling want iedereen pakt dan de auto ook de drankbakken!met alle ongevallen vandien

Vind dit wel heel mooi om te lezen eerlijk gezegt.
Arno heeft de grootste plannen, maar hier word maar weer eens getoond dat zijn plannen van geen kant gaan werken.

Back
Bovenaan