Vuurwerkshow killerdome Oud & Nieuw 2015-2016

killerdome

VWC lid
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, hierbij de film van de vuurwerkshow die ik heb mogen schieten afgelopen Oud & Nieuw hier in m'n buurt. Heel veel positieve reacties mogen ontvangen en ook zeker flink wat giften vanuit de buurt.

In het speciaal wil ik Herman de Haan vuurwerk uit Genemuiden en Kuiper Koekange uit Koekange bedanken voor het leveren van het meeste vuurwerk dat te zien is in de show.

Hoor natuurlijk graag wat jullie er van vinden en of jullie misschien tips oid hebben :)

Welke cake is dat op 10.30 min. (Lights of heaven 2015?)?

Zijn die pijlen op verkrijgbaar bij koekange:bonk::bonk::bonk:

Welke cake is dat op 10.30 min. (Lights of heaven 2015?)?

Zijn die pijlen op verkrijgbaar bij koekange:bonk::bonk::bonk:

Das inderdaad de lights of heaven 2015 editie, 3 stuks in de show te zien overigens. Nee, helaas zijn die pijlen niet bij Koekange te koop... :p

Bedankt voor alle leuke reacties van iedereen overigens!

Ik heb eigenlijk maar 1 tip, ff de schietlijst hier neer zetten :p

Lekkere show hoor, de finale is dik!!! Wel een aparte versie van de Sunbeam 1 van EVO trouwens, de zilveren tails en blauwe comets worden apart geschoten...

Prachtige show hoor! Zou alleen het tempo wat omhoog schroeven.

Ben ook benieuwd naar de schietlijst, zitten flink wat toppers tussen!

Had al gezecht dat ik het een mooie goed dordachte show vind.
Maar verwacht ook niets anders van jou/jullie!
Nogmaals mijn complimenten!!!

Ik heb eigenlijk maar 1 tip, ff de schietlijst hier neer zetten :p

Lekkere show hoor, de finale is dik!!! Wel een aparte versie van de Sunbeam 1 van EVO trouwens, de zilveren tails en blauwe comets worden apart geschoten...
Ik dacht al dat wij een uitzonderlijk exemplaar hadden maar da blijkt dus noet zo te zijn. Bij ons ramde hij ook alle tail er ineens uit, erg jammer.

Mooie show hoor, complimenten!

Back
Bovenaan