Vuurwerkpro youtube kanaal!

vuurwerkpro

VWC lid
Ik hoop en denk dat de meeste mensen het al opgevallen is dat ik al heel het jaar elke week ergens op forum een nieuwe video plaats. Als goed is ben je mij dus in verschillende topics wel is tegen gekomen.

Maar ik wil toch wel wat meer de reacties van mensen horen en die zie ik niet zo vaak op de video's

Daarom hier de link naar mijn kanaal en ik hoor graag wat jullie vinden met eventuele tips natuurlijk!

https://www.youtube.com/channel/UCs_Eiplp9lGqMucLSuQ2jXg

Veel plezier met kijken !! :bye::bye::bye:

even een top 3 van video's die je gezien moet hebben vind ik op mijn kanaal

immortal gold

crack v5

sneaky six ABC

Een waardige top 3! Interessante bak die Crack V5! Volgens mij heeft deze best harde salutes?!

ja heel hard, dat was een verrassing!

enkel begreep ik later dat dit om een versie ging uit 2013 als goed zeg uit me hoofd en dat de latere versie niet meer zulke knallen bevatten.

misschien handig om te onthouden ;)

Ben al een aantal keer op jouw kanaal terecht gekomen toen ik op zoek was naar straatfilmpjes van producten.
Thanks

kijk dat is wat ik wil :P de mensen helpen bij hun keuze in vuurwerk door middel van straat filmpjes. Demo video's zijn leuk maar de beste vind ik toch altijd de straat video's.

Goed te horen dat het kleine aantal video's dat ik heb al een paar keer in je zoek resultaten voorkomt

Vind je Intro wel grappig, tovert elke keer weer een glimlach op mijn gezicht.
En die CrackV5 is een heerlijke bak om te zien.

Bedankt voor je bijdrages :)

Dat van die intro heb ik al vaker gehoord :p leuk om te horen zeker als je bij maken niet over een lach had nagedacht ;)

2 Tips:

Die intro gaat heeeel erg snel vervelen, te lang en te aanwezig naar mijn mening.
Ik weet niet wat dat paarse filter over sommige filmpjes is maar dat vind ik niet echt mooi.

Wel leuke filmpjes hoor, daar niet van.

intro moet inderdaad korter maar geen tijd voorlopig voor een nieuwe en hij wordt door mensen ook gewaardeerd dus ik vind het voor nu even kunnen tot ik tijd heb ;)

dat is geen filter maar een defecte camera, helaas kom je daar pas achter bij het bekijken van de video's en dan is het te laat. Ik vond het niet storend genoeg om de videos niet te uploaden. Nu weer een nieuwe camera dus de komende videos zijn als goed is zoals het hoort ;)

bedankt voor de tips :)

Er zijn nogal wat mensen die de videotjes niet helemaal goed begrepen. Veel jongere pyro's die meteen een conclusie trekken en direct van kiet gaan en je even willen vertellen wat zei vinden.

Moet men zelf weten :D ik heb ze ook gemaakt om reacties op te roepen alleen zocht ik meer naar de andere doelgroep maar goed.

Bij deze zijn we begonnen aan een nieuw hoofdstukje in deze serie van filmpjes dit gaat meer over wat tips voor een niet stoker. Wellicht dat deze videos wel in de smaak vallen bij de jongere pyro's

vergeet ze niet te delen ik wil reacties hebben over die discussie van vuurwerk!

dit is toch wel wat iedereen moet zien de boodschap die we uit eindelijk willen uitdragen naar iedereen behouden die traditie!

laat hem iedereen zien dan ligt het in ieder geval niet aan jouw!

Back
Bovenaan