Vuurwerknop's Film topic 2012/2013

vuurwerkNOP

VWC lid
Beste vuurwerkfreaks,

In dit topic wil ik een aantal vuurwerkfilmpjes met jullie delen van afgelopen jaarwisseling
Hier zal ik proberen een paar filmpjes per week te plaatsen.
Bijna alles is gefilmd met m'n Sony camera, op een paar filmpjes na die ik met m'n iPhone heb gefilmd. De meeste filmpjes zullen van Nederlands/Belgisch sier en knal vuurwerk zijn en waarschijnlijk nog enkele shows/demo filmpjes

Al m'n films zijn te vinden op m'n kanaal: www.youtube.com/pyroboysNOP

Veel kijkplezier :wink:

Om alvast knallend het nieuwe jaar in te gaan, een filmpje van de Salute Cake 1!
Wat een dreunen komen daar vanaf zeg, enjoy!

Laatst bewerkt:
en de volgende film is de Wave Willow van Broekhoff per 2 geschoten, hele mooie cake om met meerdere tegelijk te schieten voor een volle gouden lucht!

De Hypnotised geschoten samen met de nitrate cake, beide van Herlat. De bedoeling was 2 x Hypnotised achter elkaaar, alleen de 2e ging helaas niet aan door de regen

& hier een filmpje van 1 van de beste fonteinen die ik ooit heb gehad, de Krakatau van Zena vuurwerk België! Een fietser aan de andere kant fietste maar om, hij durfte er niet langs met die wind erbij :wink:

En het volgende filmpje is een klein herrie projectje in de ochtend met daarin verwerkt:
2x Nitrate cake
2x Fluted 250
1x Salute 1 cake
2x Hoogmoed

Hier een filmpje van de Hydra A van Zena België, vind het nog steeds 1 van de gaafste cakes die te krijgen is in belgie en zit daarom ook elk jaar weer in de collectie!

Zo ongeveer de meest besproken cake van 2012, de Immortal Gold!
Ik vond het een goede cake box, maar meer ook niet. Ging wat hoog en het tempo is wat traag op de salvo's na

Kijk in HD voor de beste kwaliteit!

een filmpje van de B uit de Asgaard reeks. Stuk voor stuk topcakes met grote effecten en een lekker tempo.
En voor de aanbiedingsprijs was het zeker een koopje!

Kijk in HD voor de beste kwaliteit

En nog een filmpje van een Event box van Rubro, alleen helaas met wat druppels op de lens...
persoonlijk vind ik dit één van de beste event boxen die er is waar de Garden of Eden nog bovenuit steekt.

Kijk in HD voor de beste kwaliteit!

Filmpje van de Wave Willow van Pyrostar, per 2 geschoten.
Zijn leuke dingetjes om met meerdere tegelijk te schieten

En de Incredible Venus van Royal, hele gave bak met goeie finale.

Nog wat knalfilmpjes voor jullie, de eerste is de Colourful king cracker van Zena Belgie
Heerlijke mat met niet te snel tempo en keiharde knallen

Verder nog de Black Salute, kort maar krachtige mat!
lontje happerde beetje maar normaal zit er wel een iets langere vertraging op

En weer tijd voor een filmpje, dit x de Ragnarok A uit belgie.

Erg gave Brocade crown cake met erg grote effecten. Vind dit persoonlijk 1 van de beste brocade crown cake die er is in Nederland en België!:)

Mooi hoor die wave willows.
Vind die immortal gold wel leuk hoor.
Ook die event 4 box erg leuk,
Volgend jaar haal ik een grote cake box die 4 ever was een mislukking.
Je filmpjes moet je misschien renderen als square zodat ze full sized zijn

Mooi hoor die wave willows.
Vind die immortal gold wel leuk hoor.
Ook die event 4 box erg leuk,
Volgend jaar haal ik een grote cake box die 4 ever was een mislukking.
Je filmpjes moet je misschien renderen als square zodat ze full sized zijn

Thanks voor de tip, waar kan ik zon programma het best downloaden of kan je dat ook toepassen in Windows movie maker? Anders moet ik maar wat meer met Sony Vegas gaan doen voor de beste beelden!

Immortal gold vond ik persoonlijk niet zo goed als de 4 seasons en is ook nog duurder.
De Wava willows zijn inderdaad wel erg mooie cakes voor het geld, en ook leuk voor projectjes die 12 uur waardig zijn!

Yeah ik gebruik sony vegas en render dan als wmv.
Met de costum settings 1920x1080 25fps square.

Als ik windows movie maker gebruik en film opslaan als high definition, dan komen ze er ook correct uit hoor.

Back
Bovenaan