Vuurwerklandfreaks.nl 2015 - 30% korting en meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
FORUM-header.jpg

30% KORTING VOOR LIEFHEBBERS TOT EN MET 1 DECEMBER 2015!

Here we go again! Vuurwerklandfreaks.nl is weer online en ook dit jaar hebben we weer speciaal voor de echte freaks en liefhebbers veel mooie kortingen en aanbiedingen online staan!

Dit jaar hebben we wederom de bezem door ons assortiment gehaald en hiervoor in de plaats ontzettend veel nieuwe producten aan de collectie toegevoegd. Tientallen nieuwe cakeboxen, multishot batterijen, vuurpijlen en siervuurwerk pakketten zijn in de collectie opgenomen en vanaf heden met flinke kortingen te bestellen!

Vanaf vandaag (1 november) is bestellen met maar liefst 30% liefhebbers korting weer mogelijk. De korting is geldig op alle prijzen welke op www.vuurwerklandfreaks.nl worden getoond, dus ook op de aanbiedingen!

FREAK KORTING : 30% korting vanaf € 500.00
Gebruik hiervoor kortingscode : FREAK2015

Persoonlijke prijsopgave?
Mocht je de 500 euro niet kunnen halen of zit je er juist ver overheen (> € 1000 zonder korting)? Mail ons dan via [email protected] voor een persoonlijke prijsopgave!

Assortiment
Ons assortiment bestaat dit jaar uit producten van onderstaande leveranciers ;
- RUBRO FIREWORKS
- WOLFF VUURWERK
- VUURWERKVISIE / VUURWERKTOTAAL
- KATAN VUURWERK
- ROYAL FIREWORKS
- VULCAN EUROPE
- CAFFERATA VUURWERK
- ZENA VUURWERK
- EVOLUTION FIREWORKS

Korting op korting?
Op onze website zijn een groot aantal producten te vinden welke wij in prijs hebben verlaagd. Deze producten zijn dus al extra scherp geprijsd maar ook hierop wordt de korting nog berekend! Korting op Korting dus!

Minimum verkoopprijzen
Sommige producten welke worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl zijn gebonden aan een minimum verkoopprijs of kunnen niet goedkoper worden aangeboden. Het kan dus voorkomen dat de getoonde prijs hoger lijkt dan de reguliere prijs van het product daadwerkelijk bedraagt. Echter betaal je na aftrek van de kortingsactie altijd de laagste prijs en in sommige gevallen krijg je hier ook nog een extra cadeau bij! Deze manier van korting verrekenen zorgt ervoor dat je eerder de benodigde 500 euro bereikt om te profiteren van de maximale korting, een bijkomend voordeel dus! Mocht je deze producten direct voor de laagste prijs willen bestellen dan is dit uiteraard ook zeker mogelijk! Dit kan via onze reguliere website www.vuurwerkland-steenbergen.nl (half november online), bestellen per email kan uiteraard ook!

Algemene voorwaarden :
- Alle overige Vuurwerkland-Steenbergen.nl acties komen te vervallen bij een bestelling met korting op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestel tijdig, vol = vol!
- Korting geldt op alle artikelen die worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestellen met korting kan t/m dinsdag 1 december 2015.

Onduidelijkheden en/of vragen?
Wij helpen je graag! Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)167 560 700 of per email via [email protected]

Wij hopen een aantal mensen hier weer erg blij mee te maken en (wederom) te mogen begroeten in onze showroom! Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan vernemen wij dat graag!

Geniet van het huidige vuurwerkseizoen en maak er een knallende jaarwisseling van!

Met vriendelijke groet,

Het team van Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen
Tel : +31 (0) 167 560 700
[email protected]

Website : www.vuurwerkland-steenbergen.nl
Actiesite : www.vuurwerklandfreaks.nl

P.S.; Onze normale website www.vuurwerkland-steenbergen.nl zal medio november online komen!

Geweldige actie weer Ramon, bedankt voor het mede mogelijk maken voor het zo veelste jaar.

Waarom staan er nergens prijzen bij en heb je geen winkelwagen.. ? Dit is toch zeer onduidelijk zo?

Hier werkt de webshop gewoon zoals het moet. Wat misschien zal helpen is even de cookies verwijderen bij internetopties, daarna moet het weer functioneren.

Naamloos.jpg

Hoe zit het met de afhaaltijden.

Kan je het ophalen tijdens de standaard openingstijden of moet je het, zoals bij sommige winkels, om 00:00 uur o.i.d. ophalen?

Dit is natuurlijk ook een vorm van een freakaktie. De verkoopprijzen flink omhoog,dan 30% korting geven en zo kom je netjes op de advies verkoopprijs uit. Dus feitelijk 0% korting op je spullen.
Dan hebben andere winkels hun freakaktie toch beter voor elkaar.....jammer.

Dit is natuurlijk ook een vorm van een freakaktie. De verkoopprijzen flink omhoog,dan 30% korting geven en zo kom je netjes op de advies verkoopprijs uit. Dus feitelijk 0% korting op je spullen.
Dan hebben andere winkels hun freakaktie toch beter voor elkaar.....jammer.

Goedenavond Jakhal,

Zoals al vaker is aangegeven geldt dit enkel voor een aantal cakeboxen welke vanuit de leverancier al als aanbiedingsprijs worden aangeboden. Deze producten mogen dus simpel gezegd niet goedkoper worden aangeboden en zijn, zeker in het hoogseizoen, bij veel dealers voor dezelfde prijs te vinden. Om ook op deze cakeboxen nog extra voordeel te kunnen bieden krijg je bij ons in veel van deze gevallen nog een extra cadeau. Hoe en wat staat bij het desbetreffende product vermeldt.

Daarnaast betaal je dankzij onze laagste prijs garantie nooit teveel. Onverhoopt een product goedkoper tegen gekomen? Dan leveren wij deze voor dezelfde prijs!

Op de overige producten (meer dan 90% van het assortiment) krijg je uiteraard gewoon 30% korting! :)

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Bedankt voor de opheldering, verdere vragen zijn niet noodzakelijk. Het viel me gewoon op verder niks.

Ik dacht ook dat ik geen korting kreeg op de Hardstyle Box en de Gangster Box maar er zitten inderdaad twee gratis cakes bij.

Niet de mindere trouwens. De Massive had ik al op mijn bestellijst staan dus die kon er vanaf. De Hurricane had ik nog niet gezien maar is ook een topper.
Ik begrijp dat er minimum prijzen vast zijn gezet maar dit is net dat kleine beetje extra!

Tot eind december Vuurwerkland-Steenbergen.

Ik heb meerdere bestellingen gedaan bij jullie en elke keer dezelfde ophaaltijd ingevuld tussen 6 en 8uur echter zie ik nu dat het ook de 29 snachts kan. Ik zou de afhaaltijd dan graag willen veranderen naar 00.00 is dat mogelijk?

Ik heb meerdere bestellingen gedaan bij jullie en elke keer dezelfde ophaaltijd ingevuld tussen 6 en 8uur echter zie ik nu dat het ook de 29 snachts kan. Ik zou de afhaaltijd dan graag willen veranderen naar 00.00 is dat mogelijk?

Ja hoor dat is zeker mogelijk. Stuur even een mailtje naar [email protected] met daarin al je ordernummers dan zorgen wij dat dit samen op het gewenste tijdstip voor je klaar staat. :)

Van de week ook mijn bestelling plaatsen, alles zo goed als rond alleen nog even op het salaris wachten :D

Dat probleem hebben wij allemaal. En er is nooit genoeg. Maar wacht niet te lang, nog iets meer dan een week en dan sluit de freakactie! Tot de voorverkoop sluit blijven we natuurlijk stunten met een paar geweldige winacties en vuurwerk voor dumpprijzen! En tijdens de verkoop zal er ook weer gestunt worden in de winkel zelf!

Dat probleem hebben wij allemaal. En er is nooit genoeg. Maar wacht niet te lang, nog iets meer dan een week en dan sluit de freakactie! Tot de voorverkoop sluit blijven we natuurlijk stunten met een paar geweldige winacties en vuurwerk voor dumpprijzen! En tijdens de verkoop zal er ook weer gestunt worden in de winkel zelf!

Ai serieus 1 december sluiten zeker.
En tot wanneer karton aanvragen?

Zie de great anniversary (4 voor 69,95) niet meer staan. Uitverkocht?
Zelfde geldt voor de Rainbow Twinkler openingsdeal.

Zie de great anniversary (4 voor 69,95) niet meer staan. Uitverkocht?
Zelfde geldt voor de Rainbow Twinkler openingsdeal.

Deze zijn inderdaad uitverkocht. We zijn aan het kijken of we nog een nieuwe deal kunnen plaatsen ter vervanging hiervan. :)

Ai serieus 1 december sluiten zeker.
En tot wanneer karton aanvragen?

Bij afname van volle kartons kunnen we altijd kijken wat we voor je kunnen betekenen. Als je hierover een mailtje stuurt naar [email protected] proberen we er binnen 1 dag bij je op terug te komen.

Ben benieuwd naar die aanbiedingen die er nog komen gaan. Nog een weekje en dan sluit de actie al weer. Dus nog maar even wat meepakken voor mooie prijsjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan