Vuurwerkfreak4live's movies

Hallo luitjes!

De meeste van jullie hebben mij vast al een keer voorbij zien komen of kennen mij persoonlijk zo weten de oplettende onder jullie dat ik de afgelopen 2 jaar geen filmpjes meer heb geüpload op mijn, gelijknamige, Youtube account. Wel kwamen er zo en nu en dan wat films van shows online maar geen echte Oud&Nieuw beelden

Echter heb ik weer besloten om wat actiever te worden op Youtube en zullen er weer wat films online komen van de afgelopen jaren; want dat zijn er wel een aantal!

Om maar even te beginnen bij het begin; mijn eerste Youtube filmpje en tevens ook mijn eerste vuurwerk collectie. Eigenlijk is het dus bijna echte nostalgie voor mij want er is een hoop veranderd in die tijd.....

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En een foto van mijn collectie van afgelopen jaar;

21ebz8w.jpg

Het filmpje komt is van de jaarwisseling van 2007/2008 en de foto is van afgelopen jaarwisseling. Zo kan je maar zien dat het hard kan gaan in een paar jaar tijd!

Meer beelden zullen snel volgen!

Veel kijkplezier en alvast een goede jaarwisseling toegewenst!

Robin:)

So-de-ju! Die collectie! Je zou er bijna van gaan kwijlen :shocked:
Sterker nog, volgens mij kwijl ik al.....

Echt heerlijk, wat moet dat een leuke oud en nieuw zijn geweest.
Erg leuk dat je weer actiever word, en ik houd je in de gaten!

Zeg dat wel so-de-ju:shocked:
Dat was wel een flinke auto vol uit belgie!!

Kijk al uit naar je filmpje's!!:D

Nice collectie heb je daar:shocked:! Ben jaloers. Ben erg benieuwd naar je filmpjes, want ik neem aan dat je erg veel projecten hebt gemaakt

Tijd voor een eerste filmpje; deze heb ik ook pas onlangs online gezet.

Het is de 1000 shots fluted to bang van Original Fireworks. Wat mij betreft echt een waanzinnig goede en leuke fluitbak. Hij begint langzaam maar gooit vervolgens alles er in een rap tempo uit; voor de mensen die iets langer ervan willen genieten kan ik deze fluitbak dus niet aanraden.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Robin

Prachtige collectie, robin. Enig idee hoeveel lontjes je heb aangestoken afgelopen jaar?
Het was mooi om te zien dat al het kleine grut uit de buurt op jou zit te wachten. Een buurvrouw die oliebollen aan het bakken is, is ook altijd wel zo fijn!

Vincer je hebt gelijk wel een punt waar ik graag op wil ingaan.

Ik mag dan veel vuurwerk hebben gehad; ik hield altijd rekening met mijn omgeving, afstanden, brillen enz. Het moest namelijk ook voor de buurt wel leuk blijven; niet iedereen is namelijk gediend van heel de dag knallen en herrie!

zeer mooie collectie,, ik had het nooit op gekregen,, het zijn echt super veel lontjes haha!
toffe bak die fluted 1000, ik ga hem 3x tegelijk schieten in mijn showtje
ben erg benieuwd naar wat er komen gaat !!

Spot ik daar rechts in 't hoekje nou 11 rollen?
Een van de grootste collecties die ik ooit tegen ben gekomen, ben benieuwd naar wat er komen gaat!

@NL Vuurwerk; Sssst dat heb je niet gezien; haha!

Hier nog even een filmpje dat enkele van jullie vast kennen;

+ YouTube Video

Het filmpje komt van de jaarwisseling 09-10.

Leuke filmpjes en een prachtige collectie foto zeg. Mag je trots op zijn. Ben benieuwd naar de rest

We komen een beetje los en om de kruitstress nog een beetje te verhogen een echt toppertje van een project; 10x Fluted 500.

Moet zeggen dat dit echt een van de leukere projecten zijn die ik heb gezien; echt een puur geweld en een aanslag op je oren!

+ YouTube Video

Man, wat een collectie! Echt heel gaaf, maar vind je dat nou geen zone, zon hoop geld de lucht in schieten? Mooie filmpjes ook verder, benieuwd naar andere filmpjes

Back
Bovenaan