Vuurwerkdemo Heythuysen op 11-12-2010

Hallo mede-freaks!

Op 11-12-2010 is er een vuurwerkdemo van Lesli vuurwerk in Heythuysen.
Deze show is van HUBO Janssen en is te vinden op de voetbalvelden van sv Heythuysen. (Heythuysen is een dorpje in Midden-Limburg)
De show begint om 20:00 uur.

Waarschijnlijk laten ze consumenten vuurwerk zien.

Komen jullie ook? (ik wel!:wink:)

Met vriendelijke groet,
Rob.

Vuurwerk voor demonstratie al eerder de lucht in

Twintig dagen vóór de jaarwisseling staat op het sportveld van voetbalvereniging Heythuysen een vuurwerkshow van zeker drie kwartier op het programma. Zaterdagavond gaat vanaf acht uur siervuurwerk de lucht in.

Heythuysen/Herkenbosch

Het gaat om een initiatief van ondernemer Hubo Janssen uit Heythuysen. De doe-het-zelfzaak verkoopt al twaalf jaar siervuurwerk en zocht naar een nieuwe manier om op te vallen. Met de komst van een andere leverancier bleek er een vuurwerkshow in te zitten. Voor een luchtige noot zorgt buutreedner Ger Frenken die de show aan elkaar praat. De voetbalclub serveert in de kantine koffie en warme chocomel. Op vrijdagavond om half acht gaat er op een andere plek in de regio ook al vuurwerk de lucht in. Hubo Minkenberg werkt daarvoor samen met SVH'39 in het sportpark van de club in Herkenbosch.

http://www.limburger.nl/article/201...rwerk_voor_demonstratie_al_eerder_de_lucht_in

Ik heb er heel erg veel zin in en hoop dat ik een paar mede-freaks tegen kom!
Is er iemand die er over denkt om te komen?

Zit te twijfelen tussen deze demo of die in Sittard. Zijn beide op dezelfde avond. Ik geef weinig om de merken die geschoten worden, ik wil gewoon zo lang mogelijk kunnen genieten van vuurwerk hehe. Iemand die de twijfel kan wegnemen?

Hallo freaks!
De demo was erg geslaagd.
Hier is de schietlijst:

Afsteek NR: Pot: Cons. pr. in euro:
1 MC Thunder 12,95
2 Breaking News 14,95
3 El Supremo 17,95
4 Ballroom Blitz 19,95
5 Extreme Vibes 19,95
6 Desire 24,95
7 Wolverine 29,95
8 Cybershot 34,95
9 Ex-Girlfriend 34,95
10 Funky Bastard 39,95
11 Pokerface 39,95
12 S.W.A.T. 44,95
13 N-joy 44,95
14 Take Off 49,95
15 Mysterious Ways 49,95
16 Bad 49,95
17 Big MC Thunder 59,95
18 Revolver 59,95
19 Zombie 64,95
20 Satisfaction 69,95
21 The Horror! The Horror! 69,95
22 Beat It 74,95
23 Hallelujah! 79,95
24 Big Rhino 89,95
25 Brainiac 99,95
FINALE Big MC Thunder (en nog een paar)

Een heel erg mooi lijstje, zeker omdat ik nog geen van deze producten in het echt gezien heb.
Alle potten werden per 2 geschoten. (alleen in de finale een stuk of 4 Big MC Thunders!)
Het enige minpuntje is dat de wind richting ons waaide, waardoor er stukken karton op ons vielen.

Laatst bewerkt:
Was inderdaad een erg mooie show:D Wel vind ik prijs/kwaliteit van de producten erg slecht... En er viel inderdaad ook erg veel karton en brandende stukjes naar beneden....

Was inderdaad een erg mooie show:D Wel vind ik prijs/kwaliteit van de producten erg slecht... En er viel inderdaad ook erg veel karton en brandende stukjes naar beneden....

Prijs/kwaliteit van veel producten is inderdaad niet goed te noemen, maar als je onder de 40 euro kijkt zie je dit: alleen maar mooie potten die het geld waard zijn.
De producten die meer kosten vielen mij best tegen, op deze na: N-Joy, Take Off, Bad, Big MC Thunder, Zombie en The Horror!
Mijn tip: als je een pot voor meer dan 60 euro wilt kopen, ga dan kijken bij een andere dealer!
Als je er minder voor uit wilt geven: Lesli is wat voor jou!

Klopt helemaal, zelf vond ik de wolverine en the horror! the horror! erg mooi:D

Weet je wat ik mooi vond?:
Mc Thunder
El Supremo
Ballroom Blitz
Extreme Vibes
Desire
Wolverine
Cybershot
Ex-Girlfriend
Pokerface
N-Joy
Take Off
Bad
Big Mc Thunder
Revolver
Zombie
The Horror! The Horror!

Dit waren alle potten waarvan ik vond dat ze het geld waard zijn.
Het valt op dat de duurste 4 niet in dit lijstje zitten. (dure potten zijn bij Lesli het geld niet waard)

Laatst bewerkt:
Weet je wat ik mooi vond?:
Mc Thunder
El Supremo
Ballroom Blitz
Extreme Vibes
Desire
Wolverine
Cybershot
Ex-Girlfriend
Pokerface
N-Joy
Take Off
Bad
Big Mc Thunder
Revolver
Zombie
The Horror! The Horror!

Dit waren alle potten waarvan ik vond dat ze het geld waard zijn.
Het valt op dat de duurste 4 niet in dit lijstje zitten. (duren potten zijn bij Lesli het geld niet waard)

Ja ik vond ze ook allemaal mooi;) Maar die vond ik er persoonlijk uitspringen;)

Back
Bovenaan