Vuurwerkcrew team Zena trophy 2013.

ylke

VWC lid
Beste leden van vuurwerkcrew.nl,

Wij ( de crew ) willen jullie op de hoogte stellen dat wij als forum ook deel uitmaken van het grootste vuurwerk evenement van 2013 dat door Zena georganiseerd wordt.
Jullie hebben het al gelezen in de diverse posten op het forum, dus de teams zijn bekend.

Nu geven wij jullie, de leden, door middel van een prijsvraag de gelegenheid om een superprijs te winnen, althans dat lijkt mij wel.

De superprijs zal bestaan om een die dag deel uit te maken van het team van vuurwerkcrew.nl.
Dus mee beslissen over de show, mee helpen opbouwen, een dag meelopen met de crew, kortom deel uit maken van deze prachtige dag.

Maximaal twee personen kunnen deze prijs winnen, de teams bestaan uit 4 personen.

Dus staat die datum al omcirkeld in op de kalender? Zorg dan dat je meedoet en pak die kans!!! De prijsvraag volgt snel, houdt het in de gaten !!!!!

Prijsvraag zal in een apart topic worden gepost.

Mooi om te zien dat na het missen van de wedstrijd voor hobby pyro's in 2007 in Duitsland het team nu weer een kans gaat krijgen om zichzelf te laten zien.

Leuk dat jullie een prijsvraag uitschrijven voor de leden om te participeren! Succes gewenst.

Ik ben heel erg benieuwd, fantastisch hoe groots deze editie van de Trophy zal zijn. Er zoveel jaren uitliggen, en dan keihard terugkomen!

Dus als ik het goed zie komen er twee teams van Vuurwerkcrew.nl (Een voor de daylight show ander de avondshow), en twee leden kunnen winnen. Een wordt in dat team geplaatst en de ander in dat team. En dan wordt het aangevuld met crewleden van Vuurwerkcrew?

Wel goed om te zien dat jullie ook de freaks een kans geven, en niet alleen voor jullie eigen hagje gaan! Top! :bye:

Er zal maar 1 team zijn, of die 2x op moeten treden, zullen we nog horen. :)
We hebben het destijds met forumleden gedaan en dit jaar dus ook, vinden ze bij de organisatie ook leuk natuurlijk. Tenslotte maken we VWC ook met elkaar, dus die shows ook! :D

Back
Bovenaan