Vuurwerk verkoop van start!

En jawel hoor vandaag is weer de officiële vuurwerk verkoop van start gegaan. Iedereen veel plezier met inkopen!

Heb je films uit nieuwsberichten van dit jaar post ze gerust.

Ik heb het eerste ook binnen ! Ik was de eerste klant hahahahah

Jullie krijgen nog een foto er van hoor :p

YEAH!!! het is weer begonnen! Ik ga zo voor de eerste bestelling op pad. En vanmiddag naar Pronk vuurwerk voor het echte werk haha. Succes allemaal he!

Beloofd is beloofd, hier een foto van het eerste dak heb gehaald. Allemaal van Lesli...

Ik ga nu weer naar een winkel om mijn bestelling op te halen hehe. Boys suc6 met afhalen en kopen he !

Foto... :

Mm was om 8uur in lopik. Dit jaar voor het eerst vuurwerk gehaald. Mooie winkel, klein maar fijn! Aardige medewerkers, met name mevrouw was sociaal. Ben benieuwd of daar ook mensen van vuurwerkcrew aan het werk waren? Ik was in ieder geval samen met een andere man de enige daar op dat moment! Dus beetje tegenvaller want ik had gehoopt op een lekkere drukte! Wel goede service: gratis oliebollen en koffie!!!

Daarna bij Beuningen Bull geweest om 9uur daar begon het drukker te worden. Daar ook koffie maar alleen voor de medewerkers... Service was sloom maar wel heel vriendelijk!

Beloofd is beloofd, hier een foto van het eerste dak heb gehaald. Allemaal van Lesli...

Ik ga nu weer naar een winkel om mijn bestelling op te halen hehe. Boys suc6 met afhalen en kopen he !

Foto... :

heb ik het goed als dat ongeveer 40 euro was??

Ik heb mijn bestellingen bij de lokale dealers ook opgehaald:

eb1ldj.jpg

De rest ga ik vanmiddag ophalen in Lopik.

Eindelijk jongens (en meisjes), zo naar de lokale dealers en vanavond naar Lopik! Ik zie al wat mooie dingen voorbij komen.

Back
Bovenaan