Vuurwerk topic van Redband94

Redband94

VWC lid
Welkom leden,

Door de leuke reacties van mijn topic vuurwerk collectie 2013-2014 maak ik een eigen topic waar ik al mijn vuurwerk filmpjes opzet. ( dit ook voor een beetje reclame voor me YT Kanaal)

Via deze manier krijgen jullie een makkelijk overzicht van alle filmpjes, kunnen jullie reageren en meer.

Vuurwerk collectie 2013 - 2014

Mini vuurwerk collectie 2014 - 2015

Vuurwerk bestelling 2014 - 2015

Vuurwerk collectie 2014- 2015

CAT. 1 vuurwerk collectie

Vuurwerk compilatie 2014 - 2015

Alvast bedankt voor het kijken! meer video's volgen.
Greetz, Redband94
Topic in bewerking.

Laatst bewerkt:
Ik vind het erg leuk hoe je het op deze manier laat zien. Je praat fijn en rustig en laat de producten goed zien. Misschien als de volgende keer een statief gebruikt dat de camera makkelijker scherp stelt want dat mis ik veel bij de close ups.

Ik heb misschien nog een tip voor je.. je zegt vooral bij die pro box van original dat je niet weet wat de producten doen en dat je ze daarom gekocht hebt. Dat klinkt voor mij raar in de oren maar dat kan volkomen aan mij liggen. Ik zou je ook nog als tip willen meegeven dat wanneer jij zegt dat je een bepaalde cake aanraadt aan ons omdat hij bruut is. Ben ik nog niet helemaal overtuigd. Misschien is het een goed idee om te vertellen wat de cake dan precies doet, bijvoorbeeld welke effecten jij mooi vind eraan of de harde knal die jij goed vind klinken.

Voor de rest heb ik met plezier je filmpje gekeken (van dit jaar) en ga ik de komende dagen ook misschien je andere filmpjes kijken. Ga iig zo door want je doet het goed en deze tips zijn natuurlijk opbouwend en niet afkrakend bedoeld.

- Davinstyle

Bedankt voor je reactie als aller eerste!

Heb inderdaad nu al meerdere tips ontvangen, ook dat ik het beter op een tafel neer kan leggen om zo de producten beter tot hun recht te laten.

Verder neem ik je tips graag mee en ga hier zeker aan werken voor me volgende video's. ^^
Bedankt!

Back
Bovenaan