Vuurwerk slaat gaten in zeilboot en zinkt (Foto's)

Bron: http://waldnet.nl/nieuwsreacties.php?nid=53634

Vuurwerk slaat gaten in zeilboot en zinkt
Publicatie: vr 11 november 2016 00.55 uur
DRACHTEN - De brandweer moest donderdagavond uitrukken voor een zinkende boot aan het bakboord.

Een groep vrienden was gezellig aan het drinken op een boot. Toen een aantal van hen naar huis gingen vonden ze het leuk om nog een paar nitraat bommen aan te steken en onder de boot te gooien.

Toen de eigenaar van de boot twee uur later naar de boot ging om zijn kachel aan te steken kwam die er achter dat de boot vol water stond. De eigenaar heeft toen de brandweer gebeld.

De brandweer heeft de boot leeg gepompt met de tankautospuit en kwam er toen achter dat er drie forse gaten in de boot waren geslagen door het vuurwerk. Aangezien het niet gerepareerd kon worden moest de eigenaar de boot leeg halen en een andere slaapplek zoeken. De eigenaar van de boot doet aangifte van vernieling.

Als deze heren de boot hadden voorzien van gaten met behulp van bakstenen, dan hadden ze het nieuws nooit gehaald, maar nu komt er vuurwerk aan te pas en alle alarmbellen gaan rinkelen...

omfg stomme media .......

Vraag me wel af in wat van staat die boot was als je er gaten in slaat met een paar nitraten.

Een zeilboot is van carbon toch? Als een stop uit een nitraat daar met harde kracht tegenaan slaat sjah .. Carbon is wel sterk, maar niet zo sterk :D

feitelijk is de cobra 6 ook een nitraat he?
kan me dus prima voorstellen dat dit is gebeurd....aanpakken die gasten

Ik niet alles waar cobra op staat word breed uitgemeten in de pers aangezien ze gek zijn op het woord cobra.nee geloof van dit verhaal niks vooral niet als het zou gaan om nitraten en geen foto neeee .

Een zeilboot is van carbon toch? Als een stop uit een nitraat daar met harde kracht tegenaan slaat sjah .. Carbon is wel sterk, maar niet zo sterk :D

Daarnaast is het zeer aannemelijk dat het water hier extra tegendruk geeft.

Veel bootjes zijn van polyester versterkt met glasvezel, dacht ik.

Ik denk niet dat de boot in slechte staat hoeft te zijn geweest.

Heel triest als dit "vrienden" zijn geweest. En inderdaad; als het geen vuurwerk was geweest was het wel iets anders geweest, want 'drank'...

Back
Bovenaan