Vuurwerk Seizoen 2016-2017

vuurvent

VWC lid
Het is weer 1 September, dat betekent dat voor de meeste mensen weer het vuurwerkseizoen begint!
Voor mij is dat seizoen het gehele jaar, maar voor de mensen die nu weer actief worden hier een vette video om in de stemming te komen!

Lekker hoor! En dan verbieden ze hier Romeinse kaarsen en babypijltjes, moeten ze daar eens gaan kijken:bonk:

De trailer is echt meer voor door het jaar heen :) Het consumenten vuurwerk seizoen is er geen seconde in te vinden :) Desondanks mooi gedaan en in Italië schieten ze mooi spul.

De trailer is echt meer voor door het jaar heen :) Het consumenten vuurwerk seizoen is er geen seconde in te vinden :) Desondanks mooi gedaan en in Italië schieten ze mooi spul.

Het is beeldmateriaal wat te vinden is op mijn kanaal en wat er nog komen gaat dit seizoen.
het vuurwerkseizoen draait niet alleen om zelf asteken denk ik altijd, maar had best wat zelf stook beelden erin kunnen bewerken, maar krijg op dit soort fragmenten altijd zelf meer inspiratie om iets moois in elkaar te flansen.

Gruwelijk beelden hoor, thnx.
Voor de 1 zijn de shows het hoogte punt en voor de anderen oud en nieuw. Qua gevoel en beleving kan geen show of festival aan oud en nieuw tippen vind ik. Kijk je naar puur het vuurwerk, de lol en het ouwehoeren er om heen, kan niets tippen aan een festival.

Back
Bovenaan