Vuurwerk-ontwerpwedstrijd, maak kans op de hele Pronk-collectie +je eigen ontwerp

moontan

VWC lid
Vuurwerk-ontwerpwedstrijd, maak kans op de hele Pronk-collectie +je eigen ontwerp

Beste vuurwerkliefhebber,

Is het altijd al je droom geweest om je eigen 500 gram's cake te ontwerpen?
Of mis je nog iets in de bestaande cake's?
Dan is dit je kans!

Pronk vuurwerk is op zoek naar jouw ontwerp.
Wat wil jij zien in een cake, welke effecten, welke kleuren en hoeveel
afwisseling?
Ontwerp nu je eigen 500 grams cake voor Pronk Vuurwerk.
Het winnende ontwerp zal ook daadwerkelijk in de collectie worden opgenomen.

De winnaar ontvangt alle cake's uit de Pronk Vuurwerk collectie (t.w.v.
€ 470,-) plus 3 cake's van het eigen ontwerp.

Natuurlijk hoort bij de nieuwe cake ook een nieuwe naam.
Wie de winnende naam bedenkt ontvangt een exemplaar van deze cake.
(De winnaar van het winnende ontwerp en de winnende naam kunnen
verschillen.)

Voorwaarden:
- Ontwerp een 500 gram's cake.
- De cake moet rechte tubes bevatten.
- Eventuele schuine tubes zijn toegestaan, echter het aantal hiervan
moet kleiner zijn dan het aantal rechte tubes
en ze mogen niet uitsteken
- Stuur van de beoogde effecten plaatjes of filmpjes mee.
- Geef indien bekend de namen van de effecten.
- Maak een tijdtabel waarin je precies aangeeft wanneer welk effect begint.
- Het ontwerp aanleveren per email.
- Alle inzendingen worden eigendom van Pronk Vuurwerk.
- Pronk Vuurwerk ontleent zich het recht om het winnende ontwerp aan te
passen aan de voorschriften van de Nederlandse wetgeving.

Pronk Vuurwerk heeft nóg een extra prijs beschikbaar!
Diegene die Pronk Vuurwerk kan voorzien van een leuk, origineel en goed bruikbaar ontwerp voor het label, dingt mee naar een extra prijs. Als jouw ontwerp word uitgekozen win je daarmee 2 cakes van het winnende ontwerp! Het beste is om het ontwerp zo te maken dat deze aan te passen is naar de uiteindelijk vorm die de winnende cake zal hebben.

Stuur jouw ontwerp voor 31 maart naar [email protected]

Vergeet niet je naam, adres en leeftijd te vermelden.

Succes en plezier met ontwerpen!

Met vriendelijke groet,

Team
Pronk Vuurwerk

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk, dit is nou weer leuk, in maart alweer een actie:D Het wordt echt steeds vroeger hé:angel:

Zal zeker eens aan de gang gaan en mijn creatieve geest z'n gang laten gaan...

Das nou eens een toffe actie.
Ga zeker eens lekker brainstormen over een leuke cake als mn carnavalskater voorbij is.

Zeer toffe actie!
Helaas ben ik echt heel slecht met ontwerpen dus voor mij wordt dit hem niet.. :wink: DsNL zal ik dit topic wel even sturen :p, die kan het zeker. Allemaal veel succes!

Hier alvast wat namen, ik vul later wel weer aan:

Pronkstuk
Pronkjuweel
Pronkerig
R&B ( Rhythm & Blues) : met een verwijzing naar de eigenaren Richard & Bart en het lijkt op mijn naam: Rob :) )

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag. Moeten we het label ook zelf bedenken/ontwerpen? Of wordt het label gemaakt door Pronk in hun eigen stijl?

Toffe actie dit! Ik ga mijn licht hierover laten schijnen! :)

Leuk! Mijn inzending is net de deur uit. Wie niet waagt wie niet wint, zeg ik altijd. :bye:

Ik heb een vraag. Moeten we het label ook zelf bedenken/ontwerpen? Of wordt het label gemaakt door Pronk in hun eigen stijl?

Toffe actie dit! Ik ga mijn licht hierover laten schijnen! :)

Een erg gave actie ten eerste, geweldig!:D
Maar valt label ontwerp hier ook onder? Zoja, dan zou dat natuurlijk helemaal fantastisch zijn:D

Na enkele vragen van leden, mag ik na overleg met Pronk Vuurwerk een leuke extra toevoeging aan deze actie bekend maken aan jullie:

Diegene die Pronk Vuurwerk kan voorzien van een leuk, origineel en goed bruikbaar ontwerp voor het label, dingt mee naar een extra prijs. Als jouw ontwerp word uitgekozen win je daarmee 2 cakes van het winnende ontwerp!

Dit bericht is ook toegevoegd aan de start post.

Tevens wat antwoorden op enkele vragen:
- Er is geen maximum aan inzendingen per persoon
- Het is de bedoeling dat de winnende cake dit jaar nog in het assortiment van Pronk zal zitten (onvoorziene omstandigheden uitgesloten natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Na enkele vragen van leden, mag ik na overleg met Pronk Vuurwerk een leuke extra toevoeging aan deze actie bekend maken aan jullie:

Diegene die Pronk Vuurwerk kan voorzien van een leuk, origineel en goed bruikbaar ontwerp voor het label, dingt mee naar een extra prijs. Als jouw ontwerp word uitgekozen win je daarmee 2 cakes van het winnende ontwerp!

Dit bericht is ook toegevoegd aan de start post.

Tevens wat antwoorden op enkele vragen:
- Er is geen maximum aan inzendingen per persoon
- Het is de bedoeling dat de winnende cake dit jaar nog in het assortiment van Pronk zal zitten (onvoorziene omstandigheden uitgesloten natuurlijk)

Zijn er nog speciale eisen waar het label aan moet voldoen?
Leuke acties hoor :)

Zijn er nog speciale eisen waar het label aan moet voldoen?

Antwoord:

Een 500 grammer is bij bij Pronk vaak 225 X 225 X 225mm.
Lengte en breedte hangt helemaal af van het kaliber en dus het aantal tubes.
De hoogte is wel vaak 225mm, maar ook dat kan anders worden afhankelijk van de tubes. Het beste is om het ontwerp zo te maken dat deze aan te passen is naar de uiteindelijk vorm die de winnende cake zal hebben.

Voor de rest, BE CREATIVE!

heb al 2 ontwerpen helemaal klaar inclusief naam, effecten tijdsduur, inhoud in grammen :D nu nog even de labels maken. komen er denk ik wel stuk of 4 a 5 uit intotaal.

trouwens, hele leuke actie dit!! :D top!

Leuke actie, ik heb ook een optie naar hun toe gestuurd. Ik heb er alleen niet bij staan hoe veel gram 1 schot moet zijn, want daar heb ik geen verstand van :bonk:....
Wel echt een super actie!!!!!:) :-)

Wat vinden jullie ervan? Ik heb er even aan gewerkt, en ik heb hem verzonden, dit is hem bij mij geworden:
0:00 minuten (als het lontje is opgebrand, meteen hiermee beginnen)
4 omhoogstaande tubes Allemaal tegelijk afgeschoten:
2 daarvan hebben een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met gouden regen, deze moet aardig lang duren
De andere 2 hebben ook een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met heel veel crackling

0:10 minuten (na 10 seconden)
10 omhoogstaande tubes Allemaal tegelijk afgeschoten:
1 Daarvan heeft een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met een groot groen effect
1 Daarvan heeft een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met een groot rood effect
1 Daarvan heeft een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met een groot zwart (als dat mogelijk is) effect
1 Daarvan heeft een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met een groot blauw effect
1 Daarvan heeft een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met een groot zilveren regen
Het moet een beetje lijken op het eindeffect van de Battle van Wolff
Film daarvan: http://www.wolff-vuurwerk.com/data/vuurwerk_tv.php?vw=1865

0:17 minuten (na 17 seconden)
4 omhoogstaande tubes Allemaal tegelijk afgeschoten:
2 daarvan hebben een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met gouden regen, deze moet aardig lang duren
De andere 2 hebben ook een enorme knal (de hardste die mogelijk is) met heel veel crackling

0:27 minuten (na 27 seconden)
7 Schuine tubes (van rechts schuin steeds meer naar boven, en de tubes van boven naar links):
Alle 7 tegelijk afgeschoten met een enorme knal (de hardste die mogelijk is) + een grote groene effecten

Wat vinden jullie ervan??

Wedstrijd Pronk Vuurwerk

'T RIJPJE - Altijd al je droom geweest om je eigen 500 gram's cake te ontwerpen? Of mis je nog iets in de bestaande cake's? Dan is dit je kans: Pronk Vuurwerk is op zoek naar jouw ontwerp

Wat wil jij zien in een cake, welke effecten, welke kleuren en hoeveel afwisseling? Ontwerp nu je eigen 500 grams cake voor Pronk Vuurwerk. Het winnende ontwerp zal ook daadwerkelijk in de collectie worden opgenomen. De winnaar ontvangt alle cake's uit de Pronk Vuurwerk collectie (t.w.v. € 470,-) plus 3 cake's van het eigen ontwerp. Natuurlijk hoort bij de nieuwe cake ook een nieuwe naam. Wie de winnende naam bedenkt ontvangt een exemplaar van deze cake (de winnaar van het winnende ontwerp en de winnende naam kunnen verschillen). Voorwaarden: ontwerp een 500 gram's cake. De cake moet rechte tubes bevatten. Eventuele schuine tubes zijn toegestaan, echter het aantal hiervan moet kleiner zijn dan het aantal rechte tubes en ze mogen niet uitsteken. Stuur van de beoogde effecten plaatjes of filmpjes mee. Geef indien bekend de namen van de effecten. Maak een tijdtabel waarin je precies aangeeft wanneer welk effect begint. Het ontwerp aanleveren per email. Alle inzendingen worden eigendom van Pronk Vuurwerk. Pronk Vuurwerk ontleent zich het recht om het winnende ontwerp aan te passen aan de voorschriften van de Nederlandse wetgeving. Stuur jouw ontwerp voor 31 maart naar [email protected] Zie ook http://www.pronkvuurwerk.nl

http://www.echo.nl/sw-sw/buurt/foto/1144868/

DB5274A8-C3C1-499C-8D54-EB1DB0016021.jpg

zo, mijn inzending is ook de deur uit, vraag me alleen af wanneer de uitslag is? (gewoon uit nieuwsgierigheid)

In april gaat Pronk vuurwerk de inzendingen beoordelen.
Van de beste inzendingen laten zij dan samples maken in China.

Daarna volgt er een beoordeling door Pronk vuurwerk en met hulp van vuurwerkcrewleden door middel van een poll of iets in die richting.

Een exacte tijd planning is niet aan te geven daar er teveel factoren invloed hebben. Deze toekomstige beoordeling ronde waarin de mening van de vuurwerkcrewleden zal worden gevraagd zal vanzelf hier online komen te staan.

:bye:

mijn inzending is ook de deur uit. heb er lang over na moeten denken maar het is klaar. heb 8 cake's bedacht en een stuk of 75 namen daar voor. label maken kan ik absoluut niet dus heb ik ook niet gedaan.

Back
Bovenaan