[Vuurwerk Hol] Big Cactus

Rico

VWC lid
Artikelnummer: 100
Artikelnaam: Big Cactus
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 100 schots waaier 30 mm.
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: 97,50 euro

2458.1534409317.jpg

Wat een vette bak dit! Heerlijk effect met die crackling wolk, zie je ook steeds vaker terugkomen. Echter in dit tempo is het wel heel gaaf! Ook een goede finale erbij!

Leuk maar je hebt al zoveel van dit soort bakken maakt mij eigenlijk niet zoveel indruk meer!

Dit is volgens mij de eerste doorlont bak met dit effect, Z shape cactus effect. Een enkele losse cake heeft het in I shape en een paar cakes hebben het van whistle naar cactus effect.

Heerlijk tempo echter vind ik de finale zoveel beter dan alles ervoor.. Eigenlijk had de Crackling Chrysanteum in de hele cake moeten zitten dan was dit een topper!

Als dit hetzelfde effect is als die ene Xplode cake die ook op de Trophy werd geschoten, is dit een flinke bak herrie!

Vanavond geschoten bij Hol. Zowel in het voorproefje meerdere keren, als in de productdemo los, als in de finale.

Hij ging sowieso een stuk trager dan op de productvideo, maar wellicht dat hij in de productdemo stuk voor stuk werd gefakkeld. Dat heb ik niet goed kunnen zien. Ook zijn er geen gouden tails wat ik me kan herinneren. Verder is het effect net als op de productvideo, zeer stevige crackling wolken! Het eindsalvo maakt hem af. Al met al een bijzondere en mooie box.

Ik denk dat het gros van de consument voor dit geld gewoon een cakebox wil hebben met knallen. Deze wolkjes met crackling zijn leuk, maar ergens mist er iets. De lange pauzes tussen de cakes door zijn ook echt dodelijk voor het tempo. Deze box wordt alleen leuk als je hem per twee schiet, of als je een andere crackling waaier erbij zet.

Wat een tempoloos mormel. In het promofilmpje natuurlijk een mooie box, maar twijfelde al na het zien van het demofilmpje. Maar toen al gekocht...
Lonten waren al goed verbonden, kon dat zelf niet nog beter maken. Dus helaas die dikke pauzes.
Afradertje dus.

Back
Bovenaan