Vuurwerk en voetbal

Stijglading

VWC lid
Hier kan je video's posten die te maken hebben met: Vuurwerk en voetbal.
Dus video's van Vuurwerk (fakkels) die tijdens een wedstrijd worden ontstoken
Of na een wedstrijd maar die wel in contact staan met het Voetbal.
Er stonden filmpjes in het topic : Vuurwerk bij Voetbal in het forum: Foto's.
Die worden hier naartoe verplaatst.
Dit is in overleg gedaan met Jeko.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video

- Afscheid Jaap Stam bij Ajax. heerlijk die knallen :)

- tja ook voetbal en vuurwerk.. maar dit gun je niemand: :wink:

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Red star Belgrado
+ YouTube Video

Zitten ook lekkere knallen tussen
+ YouTube Video

Een mooi sfeerfilmpje van de fans en ook een cake in het stadion!

Nog een filmpje van Red star Belgrado (Delije)
+ YouTube Video
-Dit is een compilatie video van de beste ''liedjes'' maar daarbij komt regelmatig vuurwerk voorbij.

rode ster belgrado - bad blue boys - legia warszawa zijn kapot gek
ik zou ook wel willen dat dit in de arena is :)

alleen heel erg jammer dat hier zoveel camera bewaking en veel popo is. Als je wel gepakt word heb je 450euro boete en een stadionverbod.

De clubs uit oost europa en zuid amerika zijn idd echt gestoord.

Dat is zeker jammer dat het ''bijna'' niet meer kan in de Nederlandse stadions.
Toch zie je dat als mensen echt die dingen willen afsteken ze het wel meekrijgen in het stadion.
Maar als je niet snel gepakt wilt worden.
Als je minder risico wil lopen moet je het vuurwerk afsteken bij de amateursof 2de divisie :wink: (Jupiler leauge).

weet iemand of de fakkels in belgie gelijk zijn aan de fakkels uit botenwinkels?
want ik ga binnekort naar belgie toe en moet ook nog fakkels halen. Bij de botenwinkel kost het me wel 10 euro per stuk, maar zijn die fakkels in belgie hetzelfde?

de fakkels uit de botenwinkel zijn de beste die je kan krijgen :wink:

pains en wessex! goed spul ik heb er meestal ook wel een fakketje van.

Zijn er ook mensen die hier voor Ajax zijn en op 410 zitten?
Misschien tegen PSV wat mooie sfeer maken?

Een aantal filmpjes van mijn cluppie.

+ YouTube Video

100 jaar Feyenoord.
Er wordt een show geschoten van consumenten vuurwerk.
Alleen gaat het legioen wat mooier vuurwerk stoken...

+ YouTube Video

Aftellen bij de Kuip.

+ YouTube Video

Aftellen bij het Maasgebouw.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

weet iemand of de fakkels in belgie gelijk zijn aan de fakkels uit botenwinkels?
want ik ga binnekort naar belgie toe en moet ook nog fakkels halen. Bij de botenwinkel kost het me wel 10 euro per stuk, maar zijn die fakkels in belgie hetzelfde?

Vlak bij de Arena zit een winkel die stadion/bootfakkels verkoopt.
Ik weet niet precies waar deze zit, maar ik denk dat jij dat wel weet.

Nu heb ik een vraag over rode rook.

Zijn die bonbridge smoke van 25 gram in het rood te vergelijken met rode rook van de botenwinkels?

Back
Bovenaan