Vuurwerk en voetbal

Aan de vooravond van de finale van de Copa Sudamericana gaan de fans van Indepediente los voor het hotel waar de ploeg van de tegenstander Goías probeert te slapen. Als het aan de supporters van Indepediente ligt, gaan de tegenstanders de dag erna doodvermoeid het veld op, pijlen, potten en veel gezang wordt er gebruikt in de hoop dat de spelers een slaaptekort krijgen. Misschien heeft het wel gewerkt, Indepediente won de finale die dag erop!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

In 1 woord: GENIAAL
Echt mooi om het fanatisme van deze lui te zien. Elke Nederlander die pretendeert dat hij weet wat fanatisme is voor zijn club zou eerst dit filmpje moeten zien.:)

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Royal Fireworks Consumentencakes gebruikt van een andere importeur als ze er zelf 70 verschillende hebben die behalve de Fu collection bijna allemaal een keiharde burst hebben. Die 2 silver willows op het eind knallen ook lekker.

Hajduk Zivi Vjecno :wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kan nauwelijks tot de zomer wachten tot ik daar weer tussen zit, kippevellll

Mijn cluppie gisteren in de uitwedstrijd tegen Dinamo... haha wie heeft uit de overhand : Hajduk Zivi Vjecno :

Back
Bovenaan