Vuurwerk en hardstyle

Heerlijk gedaan in Vegas. Ik wil voor de gratis dvd van 2011/2012 een hoop muziek gaan gebruiken tussen de stookmomenten en daar wil ik nu ook wat hardstyle voor gebruiken. Ik heb daar tot nu toe vanaf gezien omdat ik liever heb dat iedereen met plezier naar mijn filmpjes kan kijken en er zijn een hoop mensen die die muziek niet kunnen waarderen. Maar aangezien de komende DVD gratis is, ga ik er veel meer van mijzelf ingooien. I.p.v. de wereld te laten zien wat het wil zien, ga ik laten zien wat ik wil laten zien. Verwacht dus een docu-achtige reportage met tussen de stookmomenten door (dus niet tijdens het vuurwerk) een hoop muziek en ook zelfgemaakte muziek.

Maar goed, je video editing is erg indrukwekkend. Ik moet je toch vragen hoe je die tekst hebt geanimeerd. Is dat een kwestie van effecten renderen in een programma zoals After Effects en ze dan vervolgens in Vegas laden? Of maake je bepaalde afbeeldingen in Photoshop o.i.d. om ze vervolgens los te animeren in Vegas? Lijkt me namelijk niet iets wat in Vegas zelf op die manier gegenereerd wordt.

Dit is iets wat ik met Vegas heb gedaan laatst (niet bedoeld als reclame, sorry). Het is juist erg clean en zakelijk (het is namelijk ook een promotiefilmpje) maar ik heb, zeker in de tweede helft van het filmpje met de stookmomenten, toch geprobeerd mezelf er creatief in uit te drukken door op een unieke manier vuurwerkbeelden en met name geluid te nasynchroniseren met de muziek. En dat sloeg blijkbaar aan want de klant vind het geweldig en de mensen die ik het laat zien ook. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik zou graag om de zoveel tijd het een en't ander met je uitwisselen wat betreft video editing. Ik vind Vegas een programma dat erg regelmatig onderschat wordt, en ik wil eigenlijk laten zien hoe krachtig het is en wat je er allemaal mee kunt doen. Je krijg nog PM van me. :)

Back
Bovenaan