Vuurwerk Compilatie Oud en Nieuw 2022-2023 van Vuurwerk Nederland

RandomDaniel

VWC lid
De beste vuurwerkvideo die ik ooit heb gemaakt. Bijna 2 uur lang non-stop stoken. De heerlijke sfeer van het overdag vuurwerk afsteken, de opbouwende spanning naarmate het donkerder wordt, de talloze cakes, de dikke compounds en de vetste projecten van afgelopen oud en nieuw zijn nu te zien in deze video. Veel kijkplezier en laat vooral weten wat je er van vond!

Ik heb vanmorgen vroeg het eerste uur integraal gekeken. Puur genieten, en dan moeten de meeste dikke bakken nog komen! Lekker rustig in presentatie, je laat het vuurwerk shinen. Uitgebreid voorstuk waarin je vertelt hoe de collectie tot stand is gekomen. Je geeft een goede inkijk in de voorbereidingen die je hebt getroffen om tot je gedroomde collectie te komen. Je moet wel haast bij meerdere winkels besteld hebben. Vind de variatie in stookplekken mooi om te zien, en ook de verschillende projectjes die je gemaakt hebt. De bak voor de 19 shots is een aanwinst. Je straalt in alles uit dat je een pure liefhebber bent die trots is op z'n collectie en dat graag met ons deelt. Wat zitten er mooie spullen tussen, en ook onbekende pareltjes. Ben benieuwd naar het restant van de compilatie en ook naar je 2023/2024 collectie. Super sfeerverhogend allemaal Daniël. Top!!!!

PS: Je woont mooi lekker rustig, in een landelijke omgeving....lekker chill en overzichtelijk

Laatst bewerkt:
Ik heb vanmorgen vroeg het eerste uur integraal gekeken. Puur genieten, en dan moeten de meeste dikke bakken nog komen! Lekker rustig in presentatie, je laat het vuurwerk shinen. Uitgebreid voorstuk waarin je vertelt hoe de collectie tot stand is gekomen. Je geeft een goede inkijk in de voorbereidingen die je hebt getroffen om tot je gedroomde collectie te komen. Je moet wel haast bij meerdere winkels besteld hebben. Vind de variatie in stookplekken mooi om te zien, en ook de verschillende projectjes die je gemaakt hebt. De bak voor de 19 shots is een aanwinst. Je straalt in alles uit dat je een pure liefhebber bent die trots is op z'n collectie en dat graag met ons deelt. Wat zitten er mooie spullen tussen, en ook onbekende pareltjes. Ben benieuwd naar het restant van de compilatie en ook naar je 2023/2024 collectie. Super sfeerverhogend allemaal Daniël. Top!!!!

PS: Je woont mooi lekker rustig, in een landelijke omgeving....lekker chill en overzichtelijk

Thanks voor je reactie, leuk om te lezen. Ja er zit zeker wat voorbereiding in. Het hele jaar producten uitzoeken, aanbiedingen scoren, uiteindelijk ook zeker meerdere winkels langs geweest. Dit jaar iets minder winkels, maar gezien de gestegen prijzen is het toch weer een beetje koopjesjagen geworden. Wat ook deel is van de hobby voor mij. Variatie is belangrijk in een compilatie, zodat die kijkbaar blijft, dat is dus wel gelukt als ik het zo lees.

Zeker! Ik vond die meerdere pakjes grondbloem crackling en die mat met van alles erop erg leuk!
Heeft mij weer wat inspiratie gegeven, want ik ga dit jaar met mijn neefje van 10 afsteken, dus dat wordt veel rommelen met klein spul!

Back
Bovenaan