vuurwerk afsteken q-music

3fire3boy3

VWC lid
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik hoorde het vanmorgen al op de radio, en dacht eigenlijk dat ze de boel een beetje voor de gek aan het houden waren. Maar zag op de site dat het toch wel echt was. :) leuke baan zo:)
Dit deden ze omdat er een nieuwe vuurwerkcampagne van start is gegaan.

En erg veilig bezig met een fles en sigaar zegt die.
Afstand is niet belangrijk, en zijn brilletje zie ik ook nergens.

Ik hoorde het vanmorgen ook op de radio en was benieuwd of dat het ook echt veilig gebeurde. Toen hij vertelde over die fles kreeg ik al argwaan en nu ik het filmpje zie, zie ik 3 dingen niet goed gaan.

1 geen bril op
2 geen afstand
3 pijl steekt veel te ver uit de fles( ondanks dat de fles is ingegraven vind ik het niet veilig)

Verder hulde voor de poging tot het veilig afsteken van vuurwerk en de positieve manier van verslaggeving.

Ik hoorde het vanmorgen ook op de radio en was benieuwd of dat het ook echt veilig gebeurde. Toen hij vertelde over die fles kreeg ik al argwaan en nu ik het filmpje zie, zie ik 3 dingen niet goed gaan.

1 geen bril op
2 geen afstand
3 pijl steekt veel te ver uit de fles( ondanks dat de fles is ingegraven vind ik het niet veilig)

Verder hulde voor de poging tot het veilig afsteken van vuurwerk en de positieve manier van verslaggeving.

Maak me daar dan toch niet zo druk om hoor.
Hij lijkt me volwassen genoeg om zelf te bepalen wat hij veilig vindt en als het dan toch fout gaat is het zijn eigen pakkie an.

Maak me daar dan toch niet zo druk om hoor.
Hij lijkt me volwassen genoeg om zelf te bepalen wat hij veilig vindt en als het dan toch fout gaat is het zijn eigen pakkie an.

Ze staken dit vuurwerk af om een nieuwe veiligheidscampagne te promoten.
Het lijkt me dan ook wijs om het veilig te doen. Ik hoop dat je nu snapt wat ik bedoel.

is er dan niemand die op de gedachte komt dat ze hier gewoon compleet het foute voorbeeld geven door te vroeg af steken.. want Pietje en Klaasje met een vuurpijl kan op zn minst een prent verwachten als ze dat doen en betrapt worden!

Dit even losstaande van het feit dat ze totaal geen oog hebben voor de veiligheid..

Ben het helemaal met Jack eens.
Als ik vanavond een paar pijlen afsteek ben ik het haasje.
Alles leuk en aardig, maar vind dit nergens op slaan.

Jongens kom op zeg dit is toch lache! Oke oke hij houd zich niet helemaal aan alle regels maar het merendeel van de freaks heeft zelfs geen bril op. (voordat we hierop reacties gaan krijgen; ja ik wel)

Gewoon lache dit!

Back
Bovenaan