Vuurpijlmuis maakt het goed

Mauser

VWC lid
BP_13411921.jpg.crop_display.jpg

De muis die gisteravond door twee onverlaten uit Drachten (Friesland) aan een vuurpijl werd vastgetaped, maakt het naar omstandigheden goed.

Het diertje heeft weliswaar een brandplek op zijn buik, maar maakt verder een redelijke indruk. Dat zegt Maurice Heida, eigenaar van Pet's Place in Burgum in de Leeuwarder Courant. "Hij gaat waarschijnlijk herstellen."

Het knaagdier werd gisteren vastgeplakt aan een vuurpijl door twee mannen uit Drachten. De politie vond later, op aanwijzing van het duo, een doos met nog een aantal muizen. Die hadden ze eerder die middag gekocht bij Pet's Place. Volgens de eigenaar van de winkel hadden de mannen de dieren gekocht om ze te voeren aan de slangen.

De politie heeft de vastgetapete 'Astromuis' teruggebracht naar de winkel. "Hij krijgt vandaag wat extra hooi, zodat hij lekker weg kan kruipen en kan bijkomen", aldus Heida.

Het duo dat de muis wilde afvuren, blijft tot na de jaarwisseling in de cel.

bron

Ligt het nou aan mij of is dat een hamster op de foto?

Nee, het is geen hamster. Een hamster heeft geen staart. Alleen de Chinese dwerghamster, maar die heeft niet zo'n lange en die heeft een andere kleur:) (ja, ik weet best wel wat van hammies want ik heb ze zelf:cool:)

Alleen wel jammer dat dat muisje weer naar de slechtste dierenzaak hier in NL is gegaan :( .

Ik wil dit diertje wel kopen, de vuurwerkmuis die in het nieuws is geweest, hoop dat ie een goed leven krijgt verder:D

Heel terecht deze straf, verschrikkelijke daad.
Toch even dit: Zodra hij herstelt wordt hij alsnog aan de slangen gevoerd?

image

De muis die gisteravond door twee onverlaten uit Drachten (Friesland) aan een vuurpijl werd vastgetaped, maakt het naar omstandigheden goed.

Het diertje heeft weliswaar een brandplek op zijn buik, maar maakt verder een redelijke indruk. Dat zegt Maurice Heida, eigenaar van Pet's Place in Burgum in de Leeuwarder Courant. "Hij gaat waarschijnlijk herstellen."

Het knaagdier werd gisteren vastgeplakt aan een vuurpijl door twee mannen uit Drachten. De politie vond later, op aanwijzing van het duo, een doos met nog een aantal muizen. Die hadden ze eerder die middag gekocht bij Pet's Place. Volgens de eigenaar van de winkel hadden de mannen de dieren gekocht om ze te voeren aan de slangen.

De politie heeft de vastgetapete 'Astromuis' teruggebracht naar de winkel. "Hij krijgt vandaag wat extra hooi, zodat hij lekker weg kan kruipen en kan bijkomen", aldus Heida.

Het duo dat de muis wilde afvuren, blijft tot na de jaarwisseling in de cel.

bron

sorry moderators van vwc ik kan gr....kt,./'; vette ku[]/.,ris:angry::angry::angry: ik krijg hiervan de zenuwen dat ze de vieze vet tyfu...,/;'aan hun har//.,;'[]klep :mad::mad:sorry mensen voor mijn gedrag ,maar ik word hier zo moedeloos van de tranen springen in mijn broek door deze asso.de 31ste moet toch een feest zijn??:frusty::frusty::frusty:

Die foto is echt geniaal, hij lijkt er wel blauw van 't lachen te liggen joh. Dat al wij grote mensjes ons zo druk maken om zo'n muisje. Begrijp me goed; ik vind het ook belachelijk om dieren te kwellen hoor. Maar Nederland slaat altijd weer meteen zo doooor. Doet me denken aan die mus tijdens het domino ooit...man man wat een ophef om een vogeltje. Zijn wij 'Ollanders erg goed in, overdrijven.

Die foto is echt geniaal, hij lijkt er wel blauw van 't lachen te liggen joh. Dat al wij grote mensjes ons zo druk maken om zo'n muisje. Begrijp me goed; ik vind het ook belachelijk om dieren te kwellen hoor. Maar Nederland slaat altijd weer meteen zo doooor. Doet me denken aan die mus tijdens het domino ooit...man man wat een ophef om een vogeltje. Zijn wij 'Ollanders erg goed in, overdrijven.

100% mee eens, het is een muis hè. Normaal worden die aan slangen gegeven.
Beetje relativeren mensen.

Het gaat niet om de muis, Het gaat er om dat je zulke dingen niet moet doen met DIEREN. En de straf? hoop dat dit niet het enige is! De mensen die dit doen zijn echt kansloos!!!

al was het een dodelijke gif monster , alla , maar zon onschuldig beestje , kom op , dit is gewoon martelen , als wij een beetje vuur van lont op de duim krijgen lopen we al te klagen van een beetje pijn , voor zon muis ....

kan er niet bij met men verstand dat er zulke wezenlooze zijn .
laat ze maar lekker met oudjaar zitten , en volgend jaar ook , mongolen dat het zijn.

Las dit net

Een bekende vorm van massa hysterie, laat ik allereerst zeggen dat ik deze actie niet goedkeur.
Maar dit is wel weer het overdreven hysterisch landje waarin we leven. Een waarschuwing van de politie vond ik meer op zijn plaats, of misschien een geldboete. De muis was notabene gekocht om zich op te laten eten (niet een veel beter vooruitzicht) ondanks dat eten we net zo hypocriet met zijn allen gewoon vlees en worden er miljoenen dieren vermoord. Wat krijgen we straks, de cel in omdat ik een vlieg heb dood gemept?

Las dit net

Een bekende vorm van massa hysterie, laat ik allereerst zeggen dat ik deze actie niet goedkeur.
Maar dit is wel weer het overdreven hysterisch landje waarin we leven. Een waarschuwing van de politie vond ik meer op zijn plaats, of misschien een geldboete. De muis was notabene gekocht om zich op te laten eten (niet een veel beter vooruitzicht) ondanks dat eten we net zo hypocriet met zijn allen gewoon vlees en worden er miljoenen dieren vermoord. Wat krijgen we straks, de cel in omdat ik een vlieg heb dood gemept?

grote l.lkoek wat je zegt we weten ook met zijn allen hier dat ze van kippen lekkere kipfilet maken,dat betekent niet dat je met een kip mag gaan voetballen omdat je weet dat hij toch dood gaat.:bonk:

Back
Bovenaan