Vuurmetwerk - 2010/2011 compilatie oudjaarsdag

Geweldige sfeerfilm. Heel leuk gedaan. Laatste nummertje is natuurlijk helemaal geweldig (Manyou - Drifting Away). Verder leuk vuurwerk, leuke sfeermomenten. Die mat om 10 uur is leuk gedaan met Kanonslagen, ziet er heel strak uit! Complimenten..!

Hierbij mijn complimenten voor het in elkaar zetten van dit filmpje!
Heel leuk gedaan, heerlijke muziek, leuke inleiding erbij en mooie stilte tijdens het vuurwerk zelf.
En dan natuurlijk ook nog mijn complimenten voor deze supercollectie!
Kortom..Top werk man! Heerlijk om te zien.

P.s. Wow..Nu ik nog even naar die mat gekeken heb. Wat heerlijk gemaakt! Super mooi werk.

Laatst bewerkt:
Erg leuke compilatie heb je er van gemaakt.
Leuke beelden met mooi vuurwerk.
Bedankt voor het posten.

Werkelijk top hoor, hulde.Ik heb het filmpje al op mijn harde schijf staan, en zal hem zeker meerdere malen gaan bekijken.:thumbsup:

Hele mooie compilatie die erg goed in elkaar is gezet en een goede sfeerimpressie geeft. Complimenten! Ook die zelfgemaakte chinese rol is erg leuk gedaan, geeft me inspiraties. Helemaal top!

De allerbeste oud & nieuw film! Wat een sfeertje zeg!

Heel erg bedankt voor deze topfilm!!

Echt een geniale sfeer heb je neergezet, kan me niet herinneren dat ik zoveel genoot van een filmpje. Ook knap dat je mezelf heel het filmpje hebt laten kijken, met een collectie van met alle respect waarschijnlijk een euro of 150-200.

Het doet me echt denken aan de tijd dat ik zo oud was, dat je nog de grootste lol had met een combinatie van Belgisch en Nederlands klein spul. En dat je heel de dag aan het stoken was voor 200 euro (bij mij dan nog guldens).

Dé compilatie van het moment, de sfeer, het vuurwerk álles klopt aan deze compilatie!! Bedankt voor het posten.

Back
Bovenaan