Vul de Vulcan Europe enquête in en win gratis vuurwerk!

Vul de Vulcan Europe enquête in en win gratis vuurwerk!

Vul de enquête in en win gratis vuurwerk!

Wij zijn op zoek naar respondenten die mee willen doen aan een enquête. De vragen hebben betrekking op het imago, het marketingbeleid en het product assortiment van Vulcan Europe en de daar bijhorende productlijnen (Vulcan lijn, Diamond Collection, SkyLine, Master Blaster, Shogun, Shockwave en Traditional Fireworks).

Om de enquête in te vullen is het geen vereiste om in het verleden producten gekocht te hebben van Vulcan Europe. Het invullen van de enquête neemt circa 10 minuten in beslag.

Onder de deelnemers worden de volgende prijzen verloot:
  1. Serie Vulcan cakes +/- 10 cakes
  2. Serie Vulcan cakes +/- 10 cakes
  3. Serie Vulcan cakes +/- 10 cakes
  4. Vulcan promo pakket + rondleiding Vulcan Europe Tilburg
  5. Vulcan promo pakket + rondleiding Vulcan Europe Tilburg
  6. Vulcan promo pakket + rondleiding Vulcan Europe Tilburg
  7. Vulcan promo pakket + rondleiding Vulcan Europe Tilburg
  8. Vulcan promo pakket + rondleiding Vulcan Europe Tilburg
  9. Daarnaast vragen wij om deze enquête te delen via onze berichtgeving op Facebook. Onder de mensen die dit bericht liken en delen wordt ook een serie Vulcan Cakes (+/- 10 cakes) verloot.
Voor berichtgeving zie: www.facebook.com/vulcaneurope

De winnaars van de serie Vulcan Cakes zijn uiteraard ook van harte welkom voor een rondleiding!

Vul de enquête in vóór 15 mei. Eind mei worden vervolgens de winnaars bekend worden gemaakt.

IEDERREEN HARTELIJK DANK VOOR HET INVULLEN VAN DE ENQUÊTE!

De winnaars die tot nu toe zich gemeld hebben en actief zijn op dit forum:

- Sh0ck heeft een Vulcan Cake serie gewonnen.
- Toffee heeft een Vulcan Cake serie gewonnen. (door de enquête te delen op Facebook!)
- Bruijntjeluc heeft een Vulcan Europe Promopakket gewonnen.

Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe
Volg ons en blijf op de hoogte over prijsvragen, acties en informatie!
facebook.png twitter.png youtube.png
www.vulcaneurope.eu | www.vuurwerkbestelling.nl

Laatst bewerkt:
meteen even zo eerlijk mogelijk beantwoord.
enige commentaar mijnerzijds is dat de vragen mischien iets te algemeen zijn en er best wat meer gevraagd mag worden over specifieke producten.
soms voel je je genoodzaakt bij een lijn een lagere score te geven terwijl er in deze lijn wel een paar toppers zitten.

verder leuk om te doen :)

Hallo Elgielo,

Heel erg bedankt voor je feedback. Dit is inderdaad overwogen maar het probleem is dat wanneer een vraaglijst te lang wordt er toch veel mensen zijn die afhaken. Daarom hebben wij hiervoor gekozen.

Bedankt voor je deelname!

Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe

Ik heb zojuist ook even tijd vrij gemaakt en de lijst ingevuld.
Enkele vragen zijn idd moeilijker in te vullen.
Maar ik heb ze zo goed mogelijk en eerlijk mogelijk proberen in te vullen.
Leuke actie trouwens met een rondleiding erbij!

Ik heb zojuist ook even tijd vrij gemaakt en de lijst ingevuld.
Enkele vragen zijn idd moeilijker in te vullen.
Maar ik heb ze zo goed mogelijk en eerlijk mogelijk proberen in te vullen.
Leuke actie trouwens met een rondleiding erbij!

Bedankt voor het invullen dan de vragenlijst en de feeback!

Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe

Allereerst complimenten voor de nieuwe manier van communiceren die is ingezet met de overname/doorstart van Schuurman. Het actief participeren op het forum, de blik in de keuken en nu ook weer de enquete laten zien dat er actief contact wordt gezocht met het meest actieve deel van de doelgroep.

Toch vrees ik dat er nog een lange weg te gaan is. De enquete is inmiddels ingevuld, waarbij het vaak moeilijk is om het verleden te vergeten. Ik zou dan ook zeggen, gebruik het vooral als nulmeting en werk daaruit verder...

Allereerst complimenten voor de nieuwe manier van communiceren die is ingezet met de overname/doorstart van Schuurman. Het actief participeren op het forum, de blik in de keuken en nu ook weer de enquete laten zien dat er actief contact wordt gezocht met het meest actieve deel van de doelgroep.

Toch vrees ik dat er nog een lange weg te gaan is. De enquete is inmiddels ingevuld, waarbij het vaak moeilijk is om het verleden te vergeten. Ik zou dan ook zeggen, gebruik het vooral als nulmeting en werk daaruit verder...

Bedankt voor de complimenten, het invullen van de enquête en de feedback. Er is ook niet echt sprake van een doorstart,ook al wordt bij ons ook vaak van het woord gebruik gemaakt. Toch zal dit inderdaad lastig blijven omdat wij nu dezelfde productlijnen voeren. Maar uiteraard kunnen wij de gegevens die gebaseerd zijn voor de Vulcan Europe tijd ook goed gebruiken omdat een groot gedeelte dezelfde producten zijn.

mvg,
Vulcan Europe

zo ook maar even ingevuld.
is altijd leuk zulke lijsten en hopelijk hebben jullie wat aan onze input...

Heel erg bedankt allemaal. Vergeet de vragenlijst niet te delen via onze facebook pagina, hiermee kan je ook een serie cakes winnen!

Mvg,
Vulcan Europe

Uiteraard zeer serieus ingevuld. Hopelijk wordt het goed opgevat, aangezien het nogal eens negatief kan overkomen. Het gaat me niet om de prijzen, hopelijk wordt er met de informatie wat gedaan!

Bij mij wel, uiteraard dus gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt en een serieuze feedback met wat opbouwend kritische puntjes ingeleverd;)

Top hoe jullie je potentiele klanten benaderen!

Ook maar even de enquete ingevuld.
Toch altijd leuk om even je mening te kunnen delen met een importeur. :)

Eddy.

Ik ga voledig mee in de mening van Elgeilo.
Natuurlijk heb ik de anquete in gevuld.
Waar ik zelf wat kon schrijven heb ik uitgebreid antwoord gegeven.
Veel succes Vulcaneurope.
Ik hoop dat jullie er wijzer van worden.

Wederom bedankt allemaal!

@Djaimy: uiteraard! Als jouw mening is dat de prijzen te hoog zijn horen wij dit graag. Zolang het maar naar waarheid ingevuld is. Als zo meteen 200 mensen hebben ingevuld dat de prijzen gehalveerd moeten worden begrijpt iedereen dat dit simpelweg niet mogelijk is. Wij zijn blij met zowel positieve als negatieve antwoorden.

@bruijntjeluc: zou het toch echt moeten doen.

met vriendelijke groet,
Vulcan Europe

Back
Bovenaan