Vught 09-05-2008

Misschien wel leuk om heen te gaan. Weet iemand door wie het word geschoten en of het prof of consumenten vuurwerk is? En of er natuurlijk meer freaks heen gaan:)

ik zal hier bij aan wezig zijn het prinshenderick is een ataletiekclub met ren baan en alles toebehoren dus kwa ruimte moet er prof mogenlijk zijn maar of dit zo is weet ik NIET

hoor het wel of er een kleine meeting komt

Klinkt goed. Waarschijnlijk kom ik ook. Het is in mei al mooi weer dus kan ik lekker op de fiets:cool:

Tot dan,

Ward.

Boyke b had ook wel interesse om te gaan. Ik sprak hem er over op msn.
Het is vanaf hier niet meer als 45 km dus dat moet kunnen, hé?:rolleyes:

We zien wel. Meer mensen uit omg. breda kunnen uiteraard mee fietsen,Lijkt me super gezellig met wat meerdere freaks.

Groetjes Ward.

ik heb even contact opgenomen met de organisatie van dit evenement en het word geschoten door beko uit tilburg gewoon consumentenvuurwerk.
"Stairway to Heaven":
Paradise, Bright night, never ending, Cris Cross, Sunlight, Thunderligt, Eruping Sky, Saturn Missile, Emotions, Crimson Sky, Sky screamers, Exotic Paradise, Supreme, dat word erzoal geschoten zover ik het begrijp.

hieronder het mailtje wat ik terug kreeg,

Hallo Dennis,
Het vuurwerk wordt verzorgd door BEKO vuurwerk uit Tilburg en de show heet "Stairway to Heaven":
Paradise, Bright night, never ending, Cris Cross, Sunlight, Thunderligt, Eruping Sky, Saturn Missile, Emotions, Crimson Sky, Sky screamers, Exotic Paradise, Supreme, en Finale Mix.
Ik hoop dat je hiermee voldoende tinformatie hebt.
Groeten,
Namens organisatie Prins Hendrik
Jos van Limpt

Wie gaan er nu definitief? Ik ben er samen met Pyromaniac om 20.00 uur.
Zie jullie vanavond mensen:)

Groeten,
Pyro-rola

Jep ik ben al rond half 8 in Vught daarna rustig wandele richting de schietterrein :bye:

babbeltje maken met de lui van Beko en jij komt nog en 2 andere ook van VWB forum dus zit wel goed :)

ik kom net terug van dit showtje , en het was zeer gezellig met de mannen van beko en crazyfireworks , en ook de show zelf was in vergelijking met het zeer kleine budget , prachtig te noemen .
pyro-rola heeft foto's gemaakt , en pyromaniac gefilmt , pyromaniac zei dat hij gelijk aan de slag ging als hij thuis kwam , dus ik ben benieuwd .

Zo, ik ben ook weer thuis:) Aardige gasten van Beko, we hadden geluk dat de controle dienst Beko goed kende anders mochten we het schiet terein niet op.

De foto's komen zo snel mogelijk. Ik stuur ze zo snel mogelijk naar Pyromaniac die ze verkleint en een logo onder zet.

Over het showtje zelf, het was een klein showtje maar dat lag aan het budget.
Toch hebben de mannen van Beko er iets leuks van gemaakt:) De Sky Screamers viel bij vele mensen goed in de smaak.
Veel cake's met crackling en de show duurde zo'n 13 minuten.

Een geslaagde show dus.
Heb voor de eerste keer foto's gemaakt dus verwacht er niet te veel van.

Groeten,
Pyro-rola

EDIT: Oja, Fred we hadden jou ook nog geprobeerd te bellen aangezien jij had gesmst maar je nam niet op. Dus als je een gemiste oproep ziet is ie van mij en hoef je niet terug te bellen:wink: Mag uiteraard wel:p

Laatst bewerkt:
ik kom net terug van dit showtje , en het was zeer gezellig met de mannen van beko en crazyfireworks , en ook de show zelf was in vergelijking met het zeer kleine budget , prachtig te noemen .
pyro-rola heeft foto's gemaakt , en pyromaniac gefilmt , pyromaniac zei dat hij gelijk aan de slag ging als hij thuis kwam , dus ik ben benieuwd .

Zo ben net thuis van de showtje :bye: was moeite meer dan waard om te reizen :D al met al heb ik genoten van de zeer kleine budget showtje en toch hebben de mannen van Beko een zeer geslaagt showtje opgezet!

Ik heb inderdaad gefilmt en de bedoeling was dat ik meteen als thuis kwam aan slag ging maar omdat halverwege trein reis terug naar huis zo nodig koppijn moest krijgen ga ik zo me bed maar in duiken en morgen ochtend de film maar bewerken enzo. :bye:

Bij deze mijn film van Vught 9 mei 2008 in begin eerst wat kleine stukjes opname van de opbouw.

Klikkerdeklik :bye:

Heel goed gefilmd weer Michael. Mooie beelden van een leuke show.
Ondanks consumentenvuurwerk toch genieten geblazen.
Beko heeft met Skyline een goed merk in huis.
Vooral vele verschillende effecten met opvallend mooi,divers kleurgebruik.
De criss-cross met prachtige crossettes in heel mooie kleuren op 4.50.
De sky screamers klinken hier weer als vanouds.
En als ik me niet vergis bestaat de gouden finale uit een flink aantal Supremes.

Bedankt voor het delen.

:bye:

Foto's vught 09-05-2008

Foto's vught 09-05-2008

Foto's vught 09-05-2008

Roeland (Pyro-rola) heeft voor het eerst foto's gemaakt van vuurwerk met zijn Canon EOS 400D

en hier aantal foto's (vindt ze niet slecht alleen iets te lange sluitertijd gebruikt):

http://www.crazyfireworks.eu/album/albums/2008/vught 09-05-2008/IMG_2711.jpg

http://www.crazyfireworks.eu/album/albums/2008/vught 09-05-2008/IMG_2739.jpg

Stond toevallig stukje opbouw te filmen met me overdag equip, voor vuurwerk zelf heb ik groothoek lens + microfoon :bye:

http://www.crazyfireworks.eu/album/albums/2008/vught 09-05-2008/IMG_2788.jpg

http://www.crazyfireworks.eu/album/albums/2008/vught 09-05-2008/IMG_2789.jpg

Wil je meer foto's zien? ga dan Naar onze foto album door hier op te klikken

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat vinden jullie ervan? Het was de eerste keer en ben zelf best tevreden met het resultaat. Tips en meningen zijn altijd welkom zodat ik er de volgende keer op kan letten.
De sluitertijd is bij sommige foto's te lang. Let daar dus niet op.

Groeten,
Pyro-rola

Back
Bovenaan