Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
die waren er vroeg bij , die vroegen zich natuurlijk af of ze zelf budget moesten regelen ?Ieder jaar krijg ik de standaard vraag of ik o&n thuis vier. Alleen dit jaar waren de eersten al in mei die kwamen vragen wat mijn plannen zijn 31 december.
die waren er vroeg bij , die vroegen zich natuurlijk af of ze zelf budget moesten regelen ?![]()
Hahaha nee ik ben 1 van de weinigen die stookt in directe omgeving. Maar dan weten ze of het de moeite waard is thuis te vieren of niet.
ga er toch vanuit dat ze weer op een goeie show kunnen rekenen dit jaar ?
Vorig jaar vierde ik het bij familie. Rond een uur of 9 begonnen we met wat kleine cakes. Om 10 uur kwam een bewoner in de straat vragen of het nou een keer klaar was met al die knallen en dat hij de politie zou bellen. Je begrijpt natuurlijk dat ik de beste man rustig heb uitgelegd dat het toevallig die dag 31 december was en 22:00 uur. Na wat gemekker is meneer vertrokken en na een kwartier, ja hoor de politie. Een melding van zwaar illegaal vuurwerk. Ze kwamen kijken en lachten zich rot..