Vragen aan Vuurwerktotaal 2021/2022!

pyrofan#1

VWC lid
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op een hopelijk beter (vuurwerk) jaar.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Kan er bij producten worden aangegeven (bv via het forum of de informatie die aan het forum aangeleverd wordt) of ze wel of geen kooi hebben?

Gaan we nog 30mm vervangers zien voor de uitlopende 1.2 producten?

Komt de Crossed bij aanvang van de webshop direct beschikbaar om te bestellen?

Komt “the legend” ook op de Nederlandse markt of zal deze alleen in Duitsland verkocht worden?

Zie dat een groot gedeelte van de superstunts offline is gehaald. Is dit tijdelijk ivm de 2 keer gratis vuurwerk actie of permanent?

Ik was voornemens om nog een bestelling te plaatsen, maar zie ook dat de meeste producten weg zijn helaas.

Is de Crossed snel in de shop te verkrijgen? Dit weerhoud me van een vroege bestelling. Sowieso is het assortiment nu vrij beperkt, word dit op korte termijn nog uitgebreid of wachten jullie tot het eind van het jaar met het beschikbaar maken van meer artikelen?

Laatst bewerkt:
Yes, we kunnen weer op bezoek!
Heb je nog vragen? Stel die dan, beetje last minute is het wel, want we gaan morgen al! :D

1. Kan men alsjeblieft nog eens overwegen om de 1.2" Glitter Willow 2 Colorz en 1.2" Spinnerz 2 Colorz weer op te nemen in het assortiment. Aan de geweldige straatfilms en enthousiaste reacties in de producttopics te zien zijn velen echt helemaal weg van deze top boxen. Ik denk dan ook dat deze tot de top van de Nederlandse 100sh compounds behoren. Wellicht de omdoos een update geven (als dat de reden is), zoals ook is gedaan bij een aantal 1.0" boxen.

2. Kan men onderstaande cake ook opnemen in het reguliere assortiment? Zo te zien gaat het hier om cake5 van de Shots of Anarchy, wat een parel!

3. Kunnen wij nog aanvullingen verwachten op het gebied van 100sh 30mm compounds?

Back
Bovenaan