Vragen aan Lesli Vuurwerk 2024/2025!

Huh, was Lichtenvoorde toch altijd?

Dat is de hoofd locatie, In het verleden heeft Lesli PyroBest overgenomen en heeft vanuit die locatie Brabant bevoorraad.

Toen ik er laatst langs fietste zag ik dat het adresbord van Lesli verdwenen was en er een ander niet vuurwerk gerelateerd bedrijf in het pand zat.

Dat is de hoofd locatie, In het verleden heeft Lesli PyroBest overgenomen en heeft vanuit die locatie Brabant bevoorraad.

Toen ik er laatst langs fietste zag ik dat het adresbord van Lesli verdwenen was en er een ander niet vuurwerk gerelateerd bedrijf in het pand zat.

Dat is een paar jaar geleden al afgestoten...

Leuk dat jullie naar fallas zijn geweest. Hebben jullie daar nog ideeën opgedaan voor nieuwe producten dit jaar?

Ik zie dat jullie op de Duitse site van Volt! netjes erbij vermelden of het product een kooi heeft. Waarom staat dat niet bij de Nederlandse site?
Inmiddels is er geen Duitse site van Volt! meer, en ook staat er dus ook niet meer of het een kooi betreft, jammer dat deze informatie nu verdwenen is.

De Sick-16 knalcakes voor het eerst gehad en bevielen goed. Komen deze dit jaar ook weer in de winkels?

Die waren vorig jaar helaas al niet meer in te kopen voor winkeliers omdat ze uit het assortiment waren...

Sinds 2020 op de markt, aansluitend 2 jaarwisselingen geen verkoop ivm corona, en dan in 2023 al niet meer in te kopen.. mij ontgaat de logica :bonk: Zonde van zo'n goed knalblokje

Vraag, kan de Sick-16 knalcake weer in het assortiment opgenomen worden.

Laatst bewerkt:
Sinds 2020 op de markt, aansluitend 2 jaarwisselingen geen verkoop ivm corona, en dan in 2023 al niet meer in te kopen.. mij ontgaat de logica :bonk: Zonde van zo'n goed knalblokje
In 2022 was hij wel te krijgen, maar inderdaad jammer dat hij maar 1 jaar verkrijgbaar was.
Erg leuke sierlijke knalcake.

Back
Bovenaan