Vragen aan Lesli vuurwerk 2013.

ylke

VWC lid
Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !

Jullie hebben afgelopen jaar in mijn ogen de slag gemist wat betreft goede betaalbare 25 gr/tube cakes en de grote doorlontboxen, zijn jullie al druk bezig om dit jaar weer mee te gaan doen want ik mag toch aannemen dat dit toch wel licht pijn heeft gedaan ?

Gaan jullie weer een keer top producten verkopen voor een redelijke prijs? Alles eromheen ziet er wel leuk uit , maar het vuurwerk is niet echt om over te spreken.

In September 2011 tijdens de Lesli Opendag zeiden jullie dat er in 2013 weer een Opendag bij Lesli wordt georganiseerd.
Ik en ook anderen vonden dit een fantastische dag!

Hopelijk komt er een herhaling van deze dag in 2013 zoals jullie zeiden.

Dus mijn vraag:
Gaan jullie een opendag organiseren? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Komen er ook een paar goede assortimenten bij onder andere een leuk 25 shots assortiment met veel verschillende effekten. En zijn er plannen voor mooie 25 grams cakes? En uiteraard hoop ik op weer een mooie ledendag voor de freaks ergens in september...

Kunnen we op de opendag een "Stooksessie" houden met jullie categorie 1 producten op het terrein achter en desnoods een verkoop tent ernaast? Als jullie het organiseren natuurlijk.

Kunnen we op de opendag een "Stooksessie" houden met jullie categorie 1 producten op het terrein achter en desnoods een verkoop tent ernaast? Als jullie het organiseren natuurlijk.

Dit vindt ik een hele goede vraag, die zekers meegenomen gaat worden.

Via Twitter is er een flinke tijd geleden een vraag naar Duitse productnamen geweest.
Dit heb ik en een aantal anderen gedaan. Ik had toen een Word document doorgestuurd.

Is hier al wat mee gedaan, welke lijnen etc?

Back
Bovenaan