Vragen aan Evolution 2026/2027!

50mm single shots vallen allemaal onder F3, in NL en BE verboden en in DE enkel toegestaan als je de juiste papieren hebt. In FR en DK bijvoorbeeld is F3 wel toegestaan voor consumenten.

Dus helaas geen Eccentric Shots meer in NL/BE/DE
Tja, waarom zou je dan nog 30mm singleshots maken/kopen... Dan is een 30mm cake of compound toch vaak (per schot) goedkoper.

Over oude toppers gesproken... wat zou het leuk zijn als Evo weer met crosettes komt zoals Splitting Stars of Blushing Crosettes. 🤩

Fantastische projecten mee gemaakt in 2018/19 geloof ik.

Mooi te horen dit, erg benieuwd naar nieuwe producten en leuk dat je weer tergkomt.
Maar na deze post al niet meer terug online gekomen... dus het voelt nog een beetje als vanouds, teaser, wij blij en vervolgens niets meer.

Sommige mensen hebben iets beters te doen dan alleen maar op een forum hangen om gebruikers tevreden te stellen.

Een leven noemen we dat.

Nou dat is helaas wat makkelijk gezegd.
Rondom evolution is wel vaker iets naar buiten gekomen waarna radiostilte. Dus snap de opmerking wel.

Ik hoop erop! Voor mij persoonlijk hét merk wat in Nederland de algehele kwaliteit van consumentenvuurwerk naar een hoger niveau heeft getild. Niet alleen door de eigen prachtige producten, maar die dus ook echt de andere merken heeft gedwongen tot een betere kwaliteit. Grootste compliment wat je kan krijgen.

Helaas sinds de 'overname' niet meer écht relevant qua producten, en ook dat is persoonlijk uiteraard.

Back
Bovenaan