Vragen aan Broekhoff vuurwerk 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Ten eerste mijn complimenten voor jullie producten. Alles van jullie, dus ook Magnum en Manga, was top! Nu de grote vraag, kan de uitloop van de 1.2" Total Event Box heroverwogen worden? Dit is en blijft een heerlijke topper!

Ik neem aan dat de Ultimate Chry dit jaar weer in meervoud te bestellen is?:p Zo veel plezier aan beleefd.

1. Kan er een compound Cairo / Ultimate Chry komen (ishape)
2. Kan de 1.2 Extreme Fireworks Show in NL vast in het assortiment komen?
3: kunnen er meer boxen komen van het uitzonderlijke niveau van deze 1.2 extreme fireworks show (evt. Ook in minder of meer dan 100sh).
4: Kunnen jullie iets met fluit importeren?
5: blijft de cairo/ ultimate chry in 2024 in het assortiment?

1. Kan er een compound Cairo / Ultimate Chry komen (ishape)
2. Kan de 1.2 Extreme Fireworks Show in NL vast in het assortiment komen?
3: kunnen er meer boxen komen van het uitzonderlijke niveau van deze 1.2 extreme fireworks show (evt. Ook in minder of meer dan 100sh).
4: Kunnen jullie iets met fluit importeren?
5: blijft de cairo/ ultimate chry in 2024 in het assortiment?

Ik sluit me volledig aan bij deze vragen!! Wat een bak was die 1.2 Extreme Fireworks zeg!!

Mijn collectie bestond bijna alleen uit broekhoff/magnum afgelopen seizoen. Moet eerlijk bekennen dat ik jaren terug geen grote fan was maar jullie zijn op dit moment een van de beste zo niet beste importeur naar mijn mening. Ga zo door!!!

Ik heb de volgende wensen/vragen:

- Graag zou ik zien dat er meer betaalbare cake assortimenten komen, het liefst 19s 25/30mm.
- Is het mogelijk om meer fellere pastel/neon achtige kleuren te gebruiken naar het voorbeeld van de Iron kin beauty / Mairo gold. Dikke magnesium sterren en dahlia effecten.
- een betaalbare ultimate chry compound zou ook wenselijk zijn, met een opbouwend tempo en de laatste cake at once.

Broekhoff is natuurlijk een statuut in 'het moeilijke' Nederland.

Broekhoff heeft volgens mij de beste crossettes in de scene. Zijn er nog plannen om deze 'gave' te gebruiken in andere ideeën?

Ik zou wel een compound willen zien een combinatie van de Cairo Crackling en Crossette switch…wat een geweldige combi is dat…. Zie mijn onderstaande projectje.

Ik begreep dat de Crosette Switch uitloop is? Ik zou dit als importeur heroverwegen want een cake in deze categorie is uniek en in deze uitvoering van uitzonderlijke kwaliteit.

Komen er alternatieven/vervangers voor de goedkope (maar uitstekende!) 25mm, 20 schots, bijna 500 grammers? Ik heb het over de "Mayhem Mine & Blackstone" set, die helaas uitloop is geworden?

Zijn toch 2 bijna 500- grammers voor nog geen €35-€40 euro met een goede burst, mooie effecten en goede spreiding.

De "Extreme Spirit" uit de "Vuurwerkexpert" lijn was een set van 5 bijna 500- grammers van 25mm en 20 shots. De burst en effectspreiding waren minder goed dan bij bovengenoemde set, maar de prijs-kwaliteitverhouding was naar mijn mening goed. Helaas is die set een paar geleden uit het assortiment genomen en er is nooit een waardige vervanger (qua prijs en kwaliteit) voor teruggekomen.

https://youtube.com/shorts/lRVrdKjC32I?si=iKnS4TsAD_uTObDe zouden jullie dit ook kunnen laten maken zou geweldig zijn wat anders op de markt.

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?61203-Whirlwind-Shooter
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?61204-Whirlwind-Attack

Andere vraag, meerderen van ons hadden het idee om van de pyroshow cakes een kleurenwaaier te maken, peony of crossette. Is dit een idee voor jullie om te maken in een compound, 25/30 mm, Fan shape (dus niet Z shape). Zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...ail-and-Mine&p=1352364&viewfull=1#post1352364

Zijn de Pyroshow artikelen voor Broekhoff dealers dit jaar nog te bestellen? Zo ja, welke zitten er anno 2024 nog in het assortiment wat beschikbaar is voor de Broekhoff dealers?

Aanstaande donderdag gaan wij langs bij Broekhoff Vuurwerk en nemen wij uiteraard alle vragen mee. Je hebt dus nog een paar dagen de tijd om die brandende vraag hier neer te zetten

Kunnen jullie nogmaals overwegen om de Mayhem Mine & Blackstone weer in het assortiment op te nemen? Eventueel met aanpassing van de maatvoering om te voldoen aan de geldende afspraken hiervoor. Geweldige cakes waren dit. Zowel voor de consument als de pyrotechnici.

Kan de 1.2" Ultimate Chry een tegenhanger krijgen waarbij een crackling effect gecombineerd wordt met een 2e effect? Denk aan crackling chry with red dahlia of crackling with red strobe etc.

Bestaat er een kans om de Screamer King weer nieuw leven in te blazen? Geweldige fluitfonteinen waren dat.

Back
Bovenaan