Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook ik was zeer te spreken over de collectie van jullie nieuwe artikelen vorig jaar. Mijn vraag is nu ook aan jullie wanneer jullie de demo voor dit jaar houden, volgens mij was dit altijd bij Walibi waar ik vlakbij woon. Kan iemand mij aub de datum vertellen wanneer jullie de demo voor 2013-2014 gaan schieten?
Ik heb van een dealer gehoord dat er geen demo wordt gegeven dit jaar.
Bedoelde de dealer niet dat die winkel geen demo geeft?
Lijkt me sterk dat zo'n grote importeur geen demo geeft...
Denk dat je daardoor toch een aantal winkels misloopt.
Ik ben het met fernando93 eens. Het is stil rond broekhoff. Het laatste bezoekverslag dateert al weer uit 2010, door vuurwerkbieb. Staat Broekhoff niet meer open om met enthousiasme over hun bedrijf en producten te vertellen? Of de verkooppunten toenemen of afnemen? Of ze ook buiten Nederland aan de weg timmeren?
Niet ten nadelen van de tijd en moeite die de mensen van VWC in deze verslagen en tripjes steekt maar lezen we iets dat we als liefhebber echt nodig hebben? De onderwerpen die een importeur geheim wilt houden mogen toch niet naar buiten en dat zijn nou juist de meest interessante onderwerpen.