Vragen aan Broekhoff Vuurwerk 2008!

moontan

VWC lid
Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew een bezoek brengen aan Broekhoff Vuurwerk.
Ik wil van jullie weten of er specifieke vragen zijn waar jullie een antwoord op willen weten. Dan kan ik deze vragen in het overleg meenemen.
Dus als je bijvoorbeeld iets over de Crown collectie wilt weten, of vragen over Broekhoff zelf, stel je vraag gerust.
Omdat er in het najaar nog een bezoek zal volgen aan Broekhoff en de komende jaren ook zal dit topic ten alle tijde actueel blijven en voor jullie vragen geopend blijven.

De antwoorden op jullie vragen zullen in deze thread of in het verslag van het bezoek geplaatst worden.

Groetjes

Fred

eignelijk een vraag voor alle importeurs maar broekhoff is wel 1 van de grootste:

Knallers mochten met de nieuwe regeling harder knallen, waarom is hier niks van te merken. Jullie hebben mini thunders, thunder xl, xxl en xxxl het enigste verschil wat ik kan ontdekken is de hoeveelheid papier en klei en niet in knal hoe komt dit.

Ik heb nog een vraag waar ik heel graag antwoord op wil hebben, waarom kan je bij de thunderking niet ipv die paar sterren een titanium boeketje toevoegen dat is toch stukken beter. Het is mogelijk zie Zena vuurwerk met hun cakes en marijn met hun binkie die alleen een groene komeet hebben.

Ik zou graag willen weten of ze de screamer kings dit jaar hebben verbetert, omdat het afgelopen jaar deze bij mij een verschillende vrienden spontaan ontplofte terwijl ze hoorde te gillen.

Ook is de cocount heaven uit het assortiment (als ik het goed heb) waarom is dat?

vriendelijke groet van mij

Omdat velen geen Broekhoff fan zijn is het nu juist iets om je hierin te verdiepen. Als je het mij vraagt heeft iedereen wel een vraag aan ze?

- Hoe komt het dat vorig jaar Zena en Marijn zeer goed vuurwerk hadden en getest "op het randje" vooral wat knal betreft?

- Vorig jaar waren er goede producten, maar jullie zijn een van de grootste dus waneer wordt er echt naar de freaks geluisterd?

- Waarom kunnen jullie niet de eerste zijn met een goede rol?

- Maak eens wat meer en goede 1" romeinse kaarsen?

- Waarom gaan jullie niet weer net als vroeger Duits vuurwerk importeren zoals de Weco Tolle Lola en dergelijke?

- Denk eens aan goede afschietstandaards voor pijlen, dus een rek voor meerdere pijlen?

- Wordt er nog wel eens gekeken naar effecten in zeer gorte shows en festivals als Fallas, Rhein in Flame, Taragonna etc. om mee te nemen in het assortiment?

Ik kan er nog veel meer noemen, kom op mensen................

Ik dank je weer voor je meedenken Jayden.
Ik ben het alleen niet met je eerste zin eens.
Ik denk dat er wel degelijk een hoop Broekhoff fans zijn.
Broekhoff heeft zeker goed spul in zijn assortiment.
Dat hebben de demo,s van vorig jaar wel bewezen.
Alleen blijven de topic,s van Broekhoff wat leeg, jammer genoeg.
Volgens mij heeft iedereen wel wat van Broekhoff in zijn asortiment

Ik zou graag willen weten of ze de screamer kings dit jaar hebben verbetert, omdat het afgelopen jaar deze bij mij een verschillende vrienden spontaan ontplofte terwijl ze hoorde te gillen.

Ook is de cocount heaven uit het assortiment (als ik het goed heb) waarom is dat?

vriendelijke groet van mij

Dit vind ik een goede vraag daar ben ik ook wel benieuwd naar, van jouw beide vragen zou ik ook antwoord willen.

Ik heb ook een vraagje, weet niet of die gesteld kan worden maar ben er wel benieuwd naar.
Ze hebben de Fryslân collectie en vroeg me af of dat nog bij andere dealer verkocht gaat worden en/of dit merk uitgebreid gaat worden want ik heb dit merk nog nooit gezien.
Ik hoop dat ik hier ooit antwoord op zou kunnen krijgen want ben er wel benieuwd naar.

Het overleg met Broekhoff vindt a.s. dinsdag plaats.
Dus als jullie nog vragen hebben dan kan het nog meegenomen worden.

kunnen we zoals afgelopen jaar nog meer nieuwe effecten verwachten zoals vorig jaar het falling leaves effect. er zijn helaas nog veel effecten die wel in prof vuurwerk voorkomen maar die ook goed kunnen dienen in consumenten vuurwerk.

enkele voorbeelden zijn pijlen met ring effecten of cake's met crosette effecten en zo zijn er nog wel een aantal andere die het goed zouden doen, mensen willen immers iets specials wat de buren zo 1, 2, 3 niet hebben.

verder zou het een leuke z shape waaier die mine's schiet het ook goed doen.

Nog een vraagje:

Staan er ook nog nieuwe candles op het programma zoals de Flower Power? Naar mijn mening zijn er namelijk te weinig leuke candles in nederland te krijgen zoals de flower power. Dus ik persoonlijk zal het erg fijn vinden als er meer candles zouden komen. Eventueel met een crossette effect of hummers.

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar het succes van hun advertenties bij de benzinestations en Mac's in Nederland. En natuurlijk of er een nieuwe campagne komt dit jaar en wat voor een?

:bye:

In verband met prive omstandigheden komt het geplande overleg van vandaag te vervallen.
Er is een nieuw overleg gepland halverwege de maand juli.
Dit betekent dat de vragenstellers nog even geduld op moeten zien te brengen.
Excuses en dank hiervoor.

Nog een vraagje:

Staan er ook nog nieuwe candles op het programma zoals de Flower Power? Naar mijn mening zijn er namelijk te weinig leuke candles in nederland te krijgen zoals de flower power. Dus ik persoonlijk zal het erg fijn vinden als er meer candles zouden komen. Eventueel met een crossette effect of hummers.

laatst hoorde ik van iemand dat romeinse kaarsen met boeketten net zoals in belgie niet meer mogen in nederland, omdat ze maar 2 gr flash per tube/kaars mogen hebben en dat het daarom onmogelijk is om meer dan 1 a 2 boeketten te laten geven , klopt dit ?

laatst hoorde ik van iemand dat romeinse kaarsen met boeketten net zoals in belgie niet meer mogen in nederland, omdat ze maar 2 gr flash per tube/kaars mogen hebben en dat het daarom onmogelijk is om meer dan 1 a 2 boeketten te laten geven , klopt dit ?

Ik weet in ieder geval van niks, het zou zeer vreemd als dat zo is en dan zijn we weer een achterlijke regel rijker, maar ik ga ervan uit dat het niet zo is aangezien zowat elke importeur wel een candle met boeketten in het assortiment heeft. In Belgie zijn candles met boeketten overigens niet toegestaan.

Ik bedoelde hier mee te zeggen dat ze vroeger in belgie wel altijd particulier te krijgen waren. Heb de weco thunderstars 3 jaar geleden nog gewoon bij harry loots gekocht. Maar goed we gaan weer offtopic

Back
Bovenaan