Vragen aan BKV 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

ylke

VWC lid
Zoals jullie gewend zijn, zullen de crewleden dit jaar ook weer de importeurs bezoeken voor de laatse updates en nieuwtjes over het vuurwerk.
Hebben jullie vragen dan kunnen julie ze hier onder, alvast plaatsen zodat wij ( de crew) deze aan de importeur kunnen voorleggen.

Ik heb geruchten gehoord dat jullie net als GBV gaan samen voegen met Weco NL..
Wat is er van dit gerucht waar?
En wat gaat er voor ons als liefhebber dan veranderen?
Kunnen we nog nieuwe producten verwachten onder het Krijterij label?
of word het voornamenlijk Weco?
MVG
3xh

Er wordt weer flink ingezet in de media en politiek om een vuurwerkverbod in te voeren. Heeft BKV, maar ook andere importeurs, enige invloed om dit tegen te houden? Hebben ze hier inspraak in? Het is wel hun brood!
Op het forum kom ik regel matig tegen dat de leden graag nostaligse producten terug willen. Zet BKV hier ook op in? Zoals BEKO? Of blijven ze gewoon super lijnen maken zoals DRNG line en Monaco?
Komen er nog meer 'kleine' potjes als de greeny? Ik vond deze geweldig tegen een mooie prijs!
MVG
Jacob

Laatst bewerkt:
Word de dragon lijn nog verder uitgebreid?
Ik hoop dat er nog meer cakes voor minder dan 25 euro in het assortiment komen!

Beste iedereen, hebben jullie nog vragen plaats ze dan hier, VWC gaat on Tour.Zou jammer zijn als je vraag niet wordt beantwoordt.

tsja ik ben gewoon erg benieuwd nu na de geruchten van het samen voegen met GVB /Weco.
Ben erg benieuwd wat er gaat verdwijnen of bij komt.. of dat de labels worden aangepast nu het samen gevoegd gaat worden.
En wat gaat er gebeuren met de online shops zoals devuurwerkwinkel.nl.. enzv?
dat vind ik het voornaamst want zo weten wij liefhebbers ook waar we aantoe zijn..
mvg 3XH

Ik heb ook nog een vraag.
Blijft de vuurwerkbon bestaan? Het is zo lekker om elke maand er 1 te kopen zodat je al een leuk spaarpot hebt voor het einde van het jaar.
Komt BKV ook met cakes met een eigen kleur? Volgens mij hebben ze die niet (meer). ja had de connextion (paars) maar alle andere cakes hebben diverse uit werkingen met diverse kleuren.

De afspraak is gemaakt en na de vakantie zijn wij van harte welkom bij BKV, dus mocht er nog iemand vragen hebben dan vraag ik jullie om deze nog in dit topic te stellen.

Even een reminder dat wij van VWC op zeer korte termijn op bezoek gaan bij deze importeur, dus mocht je nog iets willen weten .....

Komen er dit jaar nog speciale outlet-aanbiedingen voor producten die door de nieuwe wetgeving (CE-keuring) volgend jaar niet meer verkocht mogen worden?

We zijn langs BKV gegaan waar we gastvrij werden ontvangen. En de vragen die we hadden meegenomen zijn beantwoord.
Zodra de verslag klaar is zullen jullie de antwoorden hierin vinden.
Daarbij hebben we ook weer intressante nieuwtjes meegenomen, ik zou zeggen houd het in de gaten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals Jawe hier voor al aangaf zijn wij inderdaad op bezoek geweest bij BKV, ik zal het verslag van dit bezoek zo snel mogelijk gaan maken en bij goedkeuring plaatsen in het BKV topic met daarbij de antwoorden op de door enkele leden gestelde vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan