knalpijp
VWC lid
Lijkt me leuk, heb geregeld dat ik de 17de vrij ben 's avonds.mochten er mensen van het forum heen gaan,zou ik het wel leuk vinden een kleine meeting te houden.hoe lijkt jullie dat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me leuk, heb geregeld dat ik de 17de vrij ben 's avonds.mochten er mensen van het forum heen gaan,zou ik het wel leuk vinden een kleine meeting te houden.hoe lijkt jullie dat?
Bedankt dat je dit voor de leden wilt regelen Robert v Dijk. Meppel is me net te ver. Ondanks ik er familie heb wonen. In iedergeval veel succes met de demo en ik zal deze week de demo op de kalender plaatsen.
zoals het nu lijkt,mooi wat medefreaks.zien jullie ook wat in een meeting?helaas is er een storing bij ideal.daarom laat de site nog even op zich wachten.....
zoals het nu lijkt,mooi wat medefreaks.zien jullie ook wat in een meeting?helaas is er een storing bij ideal.daarom laat de site nog even op zich wachten.....
We wachten rustig af. Ben benieuwd naar het happy hour!!!![]()
als je dit iets lijkt en aanwezig zal zijn.zou je je naam dan ook in het lijstje willen zetten?Een meeting is altijd leuk!![]()