Vlaardingen 30-04-2010

zoow bijna vergeten , maar hier nog de film van Vlaardingen , gefilmt door The Masterblaster.
ik heb de film ingekort naar 10 minuten. en het geluid van de muziek overheerst enorm.
Maar toen hij aankwam lopen was de show net begonnen en een ander plekkie kon ie niet vinden.
als je het niet mooi vind klik je hem maar weg.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Muziek is inderdaad erg overheersend, maar goed dankzij jou en The MasterBlaster kunnen we genieten van een hele leuke show.
En wat zien ik? Er worden pijlen in deze show geschoten. Leuk,zie je niet vaak.
Katan schiet hier een hele leuke show en is prima door jullie in beeld gebracht.
Bedankt voor het delen mannen

zoow bijna vergeten , maar hier nog de film van Vlaardingen , gefilmt door The Masterblaster.
ik heb de film ingekort naar 10 minuten. en het geluid van de muziek overheerst enorm.
Maar toen hij aankwam lopen was de show net begonnen en een ander plekkie kon ie niet vinden.
als je het niet mooi vind klik je hem maar weg.

movie

goeie show van katan , thanks voor de film .
maar zie ik nu pijlen de lucht in gaan ? , aan het begin van de film en later in de show nog 'n paar keer .
zie je niet vaak , maar dat mogen ze van mij part vaker doen :p .

goeie show van katan , thanks voor de film .
maar zie ik nu pijlen de lucht in gaan ? , aan het begin van de film en later in de show nog 'n paar keer .
zie je niet vaak , maar dat mogen ze van mij part vaker doen :p .

volgens mij lijkt dat erop:P zijn waarschijnlijk gewoon shells met tail alleen houdt de tail net iets eerder op dan dat de shell ontploft:) maar het lijken inderdaad wel pijlen.

Back
Bovenaan