Vinnie in Malta 2004 Movies

in de zomer van 2004 ben ik naar Malta geweest.
hier heb ik een paar vuurwerk fabrieken bezocht en de nodige dag en avond vuurwerk gezien. van mijn bezoek hebben eigenlijk maar een paar korte films van online gestaan. dus ik ben begonnen met het maken van films om ze vervolgens op youtube te zetten. mocht je nog nog vragen of opmerkingen hebben , stel ze gerust en ik zal ze proberen te beantwoorden.

Mijn eerste film is een bezoek aan de fabriek van St.Michael fireworks in Lija te Malta. hier staan de shells voor de dag en avond show.
kijk en geniet van dit moois :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb hier nog een FPM-dvd liggen - Malta 2004 - zijn dezelfde beelden. Alleen bovenstaande beelden zijn wat meer uitgebreid. Toch weer mooi om dit beeldmateriaal te zien. Bedankt voor het plaatsen.

Prachtige filmpjes hoor Vinnie, Malta ben ik zelf ook geweest in 2008, maar dan in Juli. Ik weet niet wat er toen was, maar ik heb toch veel vuurwerk gezien / gehoord toen.

Heb hier nog een FPM-dvd liggen - Malta 2004 - zijn dezelfde beelden. Alleen bovenstaande beelden zijn wat meer uitgebreid. Toch weer mooi om dit beeldmateriaal te zien. Bedankt voor het plaatsen.

Dat klopt, ik heb hier 6 uur aan bandjes liggen met beeld materiaal.
beelden op de dvd zijn ingekort. wat natuurlijk begrijpenlijk is.

onderstaand film is van mijn fabriek bezoek by
Saint Mary's Fireworks Factory.
hier zie je ook een man een deel van een cilinderbom in touw wikkelen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan