Videos van RFFireworks

De Immortal Gold van Rubro geschoten op de demo van Vox vuurwerk! Jammer dat de mist onze kant op kwam. Op het laatste ging het niet helemaal goed....!

Grtz, Rick

De Immortal Gold van Rubro geschoten op de demo van Vox vuurwerk! Jammer dat de mist onze kant op kwam. Op het laatste ging het niet helemaal goed....!

Grtz, Rick

En dat allemaal bij u in de straat voor maar 130,- euro!

Het is een prachtige bak wat het professionele vuurwerk evenaart. Ik vind dit een goede ontwikkeling. Alleen jammer dat het tijdens zo'n demo mis gaat. Maar dat zie je heel veel bij consumentenvuurwerk. Ik hou het toch nog bij de professionele blokken

Vandaag ook nog even de finale van de vuurwerkdemo bij Vox vuurwerk. Wel wat aan de korte kant, maar wel erg gaaf! Ook weer jammer van de rook die onze kant op kwam...

Gr, Rick

We hebben niet film kunnen filmen door de regen... maar de show moest natuurlijk wel even gefilmd worden. Camera had iets verder mogen staan en verder hielp de wind ook niet echt mee behalve dan dat je geen last van de rook hebt.

Door de regendruppels op de lens is het beetje jammer maar goed het gaat om de show niet om de kwaliteit!

Eerste keer elektrisch ontstoken.

We horen graag in de reacties wat jullie er van vonden!

Toen we de show nog even aan het voorbereiden waren werden er van ver mensen geroepen waardoor we een leuk en groot publiek hadden. Aan het einde kwamen er zelfs twee mannen naar ons toe die ons volgend jaar wel willen sponsoren zodat de show veel groter kan worden!

De beste wensen namens mij en florian!

Groeten, Rick

Back
Bovenaan