Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind ik dus ook.
Dat is ook de reden waarom wij (Evolution) gewoon 1 exemplaar schieten.
Zo weet de koper (Consument)precies wat hij koopt en niet denkt van.....Hey ik mis de helft.
Het valt me vaak op dat als ik een video bekijk van een leverancier met een bepaalde cake, dat ze 2 tegelijk aansteken. Waarom is dat? Ik vind dat bijna bedrog. Je hebt het gevoel dat de lucht lekker gevuld is, terwijl het 2 zijn.
Ik stoor me veel meer aan de sample demo's van bijvoorbeeld Rubro, Cafferata en bij diverse producten ook Vuurwerkvisie. Dát is consumenten bedrog.
volledig eens met bovenstaand bericht van Arahon!
Als het gaat om continue kwaliteit ga ik altijd uit van 5 dus dat lijkt me niet op te gaan.Ik denk omdat het meer spektakel oplevert voor de klant.. dus meer publiek bij de demo's. Daarnaast lijkt het product per 2 natuurlijk spectaculairder over te komen. Beetje misleiding? Misschien wel.
Tot slot zou het zo kunnen zijn om de kwaliteit te laten zien. Als twee producten precies tegelijk hun schoten lossen en precies gelijk zijn aan effecten, dan zou je kunnen redeneren dat de kwaliteit prima is. Als er verschil zit tussen de twee producten, zou je kunnen twijfelen aan de constante kwaliteit.
Zo zie ik het tenminste. Geen idee wat de echte redenen zijn. Ik zie liever ook maar 1 exemplaar geschoten worden tijdens demo's. Bewaar de rest maar voor de finale![]()
Ik blijf mij verbazen dat meerdere mensen Rubro daar steeds bij blijven noemen. Heb je van de afgelopen 2 jaar een voorbeeld van zo'n Rubro sample productvideo?
Ik blijf mij verbazen dat meerdere mensen Rubro daar steeds bij blijven noemen. Heb je van de afgelopen 2 jaar een voorbeeld van zo'n Rubro sample productvideo?
Gizmo, even een reactie omdat je mij citeert... ik ben het eens met de algemene boodschap van het bericht. mij zal je inderdaad NIET horen over Rubro. ik ben echter wel bij de demo van vuurwerkvisie geweest en we konden onze lach nauwelijks inhouden toen bijv. de Color Change werd geschoten... dit waren gewoon goede 2" effecten. Belachelijk gewoon. en als die producten vervolgens tegenvallen in de straat... dan sta je toch voor L*L als importeur of niet dan![]()
Maar bijvoorbeeld ook de Immortal Gold, nu is dat een fantastisch product, maar zoals hij in het demofilmpje te zien is, haalt hij in de straat nooit. Ander voorbeeldjes, Dark Prophet, Ghost Protocol etc etc.
Ja hoor, zeker 90% van alles wat geschoten wordt bij winkeliersdemo's.
rubro juggling bouncer, grappig crackling potje, op de demo zeer goed. productie waardeloos.