[VIDEOS & FOTOS] 2 shows uit Belgie

RedBaron

Pyroworld
Afgelopen koninginnedag en de dag erna, zijn we aanwezig geweest bij twee shows. De eerste op Koninginnedag was van Hendrickx & Lefeber. De tweede was van DBK Fireworks.

De eerste show was tergelegenheid van de winkelnacht in Roeselare. De show was een zogenaamd muzikaal vuurwerk. Op de muziek van Abba zou dus een vuurwerk geschoten worden.

Met bijna alleen maar vuurwerk van Bonbridge, zou dit dus een vertrouwd vuurwerk worden kwa produkten. Met uitzondering van de salutes vooraf, want dat waren 3inch spaanse salutes van Zaragozana.

Het was een close view vuurwerk, die erg intensief overkwam. Zeer zeker de salute blokken, en de grotere kaliber bommen, gaven een druk op je borst. De uitiendelijke conclusie is wel dat we erg genoten hebben van dit intensieve vuurwerk!

H_en_L_Roeselare_31-4-2007_008.jpg

de opstelling van het vuurwerk

H_en_L_Roeselare_31-4-2007_003.jpg

niet alleen vuurwerk, maar ook een vuur ententainer vertoonde zijn kunsten

H_en_L_Roeselare_31-4-2007_002.jpg

H_en_L_Roeselare_31-4-2007_000.jpg

brandende balletjes werden opgegooit en hij ving ze vervolgens op in zn mond

H_en_L_Roeselare_31-4-2007_055.jpg

salutes!

H_en_L_Roeselare_31-4-2007_033.jpg

100 shots crackling star blok van Bonbridge

H_en_L_Roeselare_31-4-2007_067.jpg

H_en_L_Roeselare_31-4-2007_010.jpg

Meer fotos van dit vuur werk zijn te vinden in het fotoalbum! Een video is natuurlijk beschikbaar en die kun je *HIER*downloaden!

Het tweede vuurwerk waar we bij aanwezig waren, werd geschoten door DBK Fireworks. DBK gebruikt normaal ook veel bonbridge en Weco. Maar dit seizoen is gekozen voor meer kwaliteit dus is er bij deze kleinere show veel vulcan geschoten.

Het vuurwerk werd geschoten ter afsluiting van de Patjellis feesten in Eeklo. Het vuurwerk stond opgesteld op een voetbalveld achter een klooster. Ietsje verderop was de dancing waar het feest plaats had.

setup2.jpg

Primair was het de bedoeling dat het vuurwerk zo rond 22:00 uur zou worden afgeschoten, maar het was zo gezellig en leuk met de live band, dat het uiteindelijk 23:00 uur werd. Omdat dit dus een show was met voornamelijk nieuwe spullen van Vulcan, waren we dus reuze benieuwd wat dit zou geven deze nieuwe shells!

Met een klein budget toch kwaliteit willen schieten, dat is lef hebben. En dat was af te zien aan de bommen in de lucht, een aantal prachtige bommen hebben we voorbij zien komen. Vooral de glitterbommen, de palmtree boeketten vond ik zelf erg mooi.

Van deze show zijn helaas geen fotos beschikbaar, dit omdat het geheugenkaartje kuren vertoonde, de enige foto die ik er vannaf gehaald heb weten te krijgen is de foto hier boven. Een filmpje is er natuurlijk wel! Deze kun je *HIER* downloaden.. veel kijk plezier!

Laatst bewerkt:
Fraaie shows Red Baron die je ons weer voorschotelt. Het is weer genieten geblazen. Om in Abba termen te blijven: Thank you for the music (and the video,s)
En opnieuw weer zeer gaaf in beeld gebracht.

De eerste show is op en top. Gigantische hoeveelheid bommen, vooral de multicoloured peony,s zijn schitterend. En op het eind die heerlijke salute,s
De finale is een bont spektakel, wervelend.!!

De tweede show is ook mooi. Met een klein budget kan je ook hele leuke dingen doen. Dat wordt hier bewezen. Prachtig die palms. En op het eind nog een bijzonder effect. (kaleidoscope?)

Bedankt !!!
:bye:

Bedankt weer voor deze geweldige beelden RedBaron,
1e show:
Ze schieten erg lustig op los moet ik zeggen :D
En te horen aan de knallen van het afschieten stond je er niet bijster ver vanaf :p Ook gelijk me complimenten daarbij want je hebt het erg goed in beeld gebracht allemaal!
Zitten een aantal hele leuke dingen in zo schoten de crosette blokken echt flink door zeg niet normaal meer! Echt goed!
En die saluteblokken ja je zegt het zelf al :D
En dan nog een leuke finale achter geplakt gewoon een zeer vermakende show.
Maar niet veel meer dan dat eerlijk gezegd...

2e show:
Ik vond het een show die zich vooral bewees in de geweldige kwaliteit van de vulcan bommen en niet zozeer in het showverband...
En die kwaliteit bewees zich zeer zeker!!!
Had het met Jack al even over de nieuwe kwaliteitsbommen van vulcan gehad en ik moet zeggen hij heeft niks overdreven!! Paar voorbeeldjes:
De Color changing peony met palm pistil erg mooi!!!
De multicolorchanging peony :handsup: erg mooi om te zien!
Dan komt er langzamerhand wat tempo in de show en dan komen die geweldige palmtree's!!!! Echt wat een kwaliteit!!!
En dan afsluiten met een paar golden spiders met green pistil en dan een GEWELDIGE octopus bom erachteraan ECHT GENIETEN!!!
:droolthum
Dank!

Ik vind de show van H&L een erg goede show.
Lekker vlot geschoten, mooie producten gebruikt en een lekkere finale erin.

De show van DBK vond ik eigenlijk geen show, dat was gewoon bommetje voor bommetje schieten, en zonder finale.
Er werden wel mooi bommen gebruikt zoals Jack al zei, maarja je weet ook niet wat het budget is en wat de wensen van de klant zijn.

De show van DBK vond ik eigenlijk geen show, dat was gewoon bommetje voor bommetje schieten, en zonder finale.
Er werden wel mooi bommen gebruikt zoals Jack al zei, maarja je weet ook niet wat het budget is en wat de wensen van de klant zijn.

het was een klein budget, en de klant wilde alleen maar bommen. plus had DBK veel nieuwe bommen, en die wilde we ff goed kunnen zien :)

Back
Bovenaan