[VIDEO] - Beekhoven Bikes - 2010

Cameo

VWC lid
Zoals inmiddels elk jaar, ook dit jaar weer een bezoekje gebracht aan Beekhoven. Even geneusd tussen de actuele producten en de leukste er even uitgelicht. Toch altijd weer een beetje voorpret om de producten alvast weer even te mogen bekijken.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Groetjes,
Cameo

Prachtig hoe je je ruim 14 minuten kan vermaken in de bunker met uitgepakt vuurwerk en een camera. Bedankt voor deze video Nick, heerlijk om zo'n bunker weer even vanuit alle hoeken te zien :cool:

wel handig die nieuwe verpaking van die rotjes wat kruit er tussen en gaan maar P scheelt veel werk.

Een soort heksenkring in doos? Haha :D Nee het is vooral voor de verkoper een voordeel dat de rotjes in een stevige doos zitten. Ik heb in voorgaande jaren zelden een intacte slof astronauten op de planken zien liggen. Dat hele dunne folie kan niks hebben en scheurt al zodra je het oppakt.

Voor de grootstoker is het ook handig, omdat hij niet eerst alle wikkels eraf hoeft te scheuren en direct aan "de slag" kan.

Als vuurwerknostalgist zie ik de ontwikkeling persoonlijk weer anders; ik vind het toch wel fijn als de astronauten in een pakje zitten en de pakjes mooi gebundeld in een slof. Mooi paklabel erop. Dus voor de charme eromheen is zo'n doos funest. Maar tegenwoordig ligt de nadruk toch echt op praktisch en kostenbesparing. Inzet van zo'n "stookdoos" is een gevolg daarvan.

Groetjes,
Cameo

Heel leuk filmpje heb je daar weer neergezet, Nick(mooie naam he:rolleyes:)! :)
Altijd weer genieten, net zoals het bunkerbezoek bij arjan.

Keep up the good work! :applause:

Ik weet niet of ik het goed zie maar er ligt wel wat heel moois in die doos op 7:37... Haha

Bedankt voor het leuke en interesante filmpje!
Respect dat je in je eentje een kwartier lang een leuk verhaal kunt vertellen.

Back
Bovenaan