Vidar [Uitloop 2023]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 571
Artikelnaam: Vidar
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2.400 gram
Aantal Schoten: 150 schoten
Effectomschrijving: Dé box der boxen. Alle hoogtepunten uit de pyrotechniek verzameld en gebundeld. Serie van 5 Thor cakes met in totaal 150 schoten.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 25-30 meter
Richtprijs: €169,50
Voorverkoopprijs: €149,50

demo 2016:

productfilm:

536d5fa74262672852a6092255018d9c51ba2cf4.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
het filmpje in de startpost is nogal bewerkt volgens mij. Duurt een stuk langer dan de film van Gizmo op de demoavond en je ziet regelmatig geknip erin voorkomen. Daarnaast is er op het filpmje van Gizmo te zien dat er aardig wat bombettes niet knallen. Ik heb het in ieder geval een paar x gezien. Het verschil in kwaliteit tussen het eerste filmpje en die van Gizmo is ook nogal groot.
Ik twijfel dus een beetje om dit gelijk een topper te noemen.
greetzz

Ik heb er 2 besteld dus laat ons hopen dat ze goed presteren tussen de andere cakeboxen die ik voorzien heb. Ik heb er alvast vertrouwen in.

Prachtige cakebox! Alleen zit er nog een goede burst knal in? Aangezien deze cakebox 16 gram per shot is? Op een filmpje vind ik dat toch altijd moeilijk te horen :p

Heeft iemand deze toevallig geschoten en gefilmd?
Wou hem namelijk kopen maar heb toch niet gedaan dus ben zeer benieuwd naar straatfilmpjes.

Zeker zeg! Bedankt voor de film, hij ziet er top uit! Eentje die ik niet durfde te nemen, de Vuurwerkplanet film is superdik, de demofilm vond ik wat minder, maar jouw film is overtuigend, prima bak!

Back
Bovenaan