Victory

moontan

VWC lid
IMG_6927.JPG

Artikelnummer: SL 73
Artikelnaam: Victory
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 grote fel gekleurde kometen schieten krachtig en gespreid omhoog
Richtprijs: €22,50,-
Film: Demo 2007
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor 22,50 vind ik het nog knap aan de prijs.
zo'n rust moment in een cake verwerkt oke, maar geheel zo.
Oke het is apart, maar voor mij geen 22,50 waard.

Die rust is nodig zodat de effecten afgemaakt kunnen worden denk ik. Anders krijg je te veel overlapping en oogt het geheel slordig. 22,50 is inderdaad wel erg aan de hoge kant voor dit product ja. Effecten zijn mooi, maar te simpel. Maar het is op zich wel logisch dat deze prijs zo hoog is.

Je gaat zo'n nieuw product niet te laag prijzen ten opzichte van je oude producten, exclusiviteit kost nu eenmaal wat aangezien men de ontwikkelkosten eruit wilt halen.

Maar ik zou inderdaad geen 22,50 uitgeven nee.

Edit, deze moet dit jaar nieuw zijn, heb mij vergist in een product, mijn fout!

Laatst bewerkt:
Tja leuk maar veelste duur voor die 22,50 koop ik liever losse romeinse kaarsen en dan heb je ook nog veel meer schots.

Bedoel dan niet die kleine maar die groteren die meestal per 2 worden verkocht :wink:

leuk rustig effect maar voor 17,50 had ik hem meegenomen en denk ook wel dat meer mensen dat een betere prijs vonden , maarja .
leuk ding maar in mijn ogen te duur.

te duur voor die prijs. Ik kreeg hem gratis vond hem eigelijk best mooi, bedrag tussen 10 en 15 euro zou beter zijn geweest.

Aanvulling voor startpost

post-1-0-10154900-1312799345_thumb.jpg

Artikelnummer: SL73
Artikelnaam: Victory
Afmeting: 240x130x150 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 200 Gram
Aantal Schoten: 25 Schoten
Effectomschrijving: Een bont gekleurd en knetterend spektakel. 25 Grote fel gekleurde kometen schieten krachtig en gespreid omhoog.
Effecthoogte: 35 Meter
Tijdsduur: 20 Seconden
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: €22,50

http://www.youtube.com/watch?v=VgVsF_SWX9Q

Back
Bovenaan