Verslaggever Geenstijl.tv gewond

Tsja, het is natuurlijk niet goed wat daar gebeurd, maar een vuurwerkbom? Kom op zet dat is zo te horen hooguit een nitraat geweest. Weer een redenen waarom ze in Belgie alleen knallers zonder beton moeten verkopen. Echter, dit wordt natuurlijk wel weer voer voor de media. Ik voorzie weer 5 pagina's aan ontevreden forumleden! Wie volgt?

Stukkie gips gebeurt wel vaker. Over de verwonding valt wel te twisten maar het gedrag van mijn mede studenten daar ben ik niet over te spreken!

Dit ga je niet menen klein wondje aan zijn been en dan een nieuwsbericht er over maken triest.

Tuurlijk de media die formuleert het weer verkeerd, maar het echte probleem licht bij die koters die daar vuurwerk gaan afsteken te midden van een grote mensen massa. Die koters weten niet eens waarvoor ze ¨staken¨ ze denken alleen maar van goh ik hoef vandaag niet naar school.

wel weer lelijk dit hoor! om hier nou een nieuwsbericht van te maken! Maar al helemaal die scholieren! komop zeg, tussen zo'n menigte vuurwerk afsteken.....:cry:

wel weer lelijk dit hoor, om hier nou een nieuwsbericht van te maken! Maar al helemaal die scholieren! komop zeg, tussen zo'n menigte vuurwerk afsteken.....

Oke, ik was dus vandaag door mijn eigen school opgeroepen naar het museumplein te komen.
Dit was een protest naar aanleiding van de ophokuren, waarop leerlingen en docenten tegen zijn.
Wat hier gebeurd is, is echter diep triest. Dit was niet de bedoeling!

Geen stijl is gewoon triest!

Allemaal leuk en aardig om hun vermaak en zogenaamde journalisme te zien bij anderen maar, als je zelf in de schijnwerper zou staan praat je wel anders.

Die verslag gevers gaan altijd tot het randje. Verbaast mij flink dat ze nooit goede klappen krijgen! En nu weer hieruit alle schwalbe halen! Trieste organisatie hoor.

Dit is geen vorm van journalisme maar treiteren en kleineren!

Stelletje debielen. Kunnen juist wel méér lesuurtjes gebruiken i.p.v. minder.

"Gewond" is trouwens inderdaad een zwaar woord (en "vuurwerkbom" ook :D), maar ja is logisch dat ze de camera erop zetten. Is makkelijk nieuws maken, als die kneuzen om je heen zich zo dom gedragen.

Dit is wéér een goede motivatie om de kudde schapen in de land te voeden om te pleiten voor een verbod op vuurwerk.

Wat een Kalote land wordt dit toch..

Back
Bovenaan